ik kan mn laatste bericht niet meer aanpassen, maar hier nog een voorbeeld van deze kruising, als veulen en volwassen: (minder knap dan de voorbeelden in de OP )
Nou minder knap hartstikke leuk!!! Dat gevoel wat jij hebt van het word een hengst had ik ook daarbij veranderde Reem zelf ook in het gedrag van een hengst brullen op geurtjes als een hengst en er rolde idd een hengst uit haha maarja je hebt altijd fifty/fifty kans haha
haha ja klopt. Sommige mensen zeggen dat aan de hand van hormonen je kan zeggen wat het wordt, merrie +merrie wordt juist bitchy, merrie + hengst is balans, dus juist lief ik weet niet of ik daar in geloof, maar het lijkt alsof ik voel dat het een hengst wordt. Maar dan ben ik echt niet verdrietig hoor, ik denk dat ik met een eigen gefokte ruin met zulke leuke ouders een hele goede klik zal kunnen hebben dus eigenlijk maakt het me ook weer niks uit
Ja inderdaad Petra, dat lijkt me een erg mooi moment
CrazyCat
Geplaatst: 25-08-13 22:37
Succes morgen. Maak een foto van het beeld op het apparaat. Ik vergeet dat zelf altijd en baal achteraf.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-13 15:53
Slecht nieuws... Ze heeft het vruchtje verworpen Waarschijnlijk gaan we het ondanks laat in het jaar nog 1x proberen , dus wegbrengen, hengstig spuiten en insemineren, meteen weer ophalen en thuis scannen want we gaan het daarna toch niet weer proberen. ik moet er even goed over nadenken nu, had rekening gehouden met dit scenario maar het blijft ***
MarliesR
Geplaatst: 26-08-13 15:54
Ach nee, wat rot He bah, wat een tegenvaller voor je.