[VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 13:05

Ja joh.. zo frustrerend dit. Vind het gewoon zooo lastig, iedere bevalling/dracht is natuurlijk anders dus ik wil van alles uit kunnen gaan. Tja en als dan zo'n test zegt 's ochtends 6.0 en ze is begin vd nacht onrustig pff dan denk ik oh dit kan 't wel eens wezen.. ook als ze daarna weer rustig is kan het natuurlijk ineens beginnen. Het is zo lastig dit. ;(

Voel me op het moment echt een zeikwijf, ik weet dat vele merries over dragen en dat dit niet extreem lang is.. toch voelt het zo rot op het moment -O-

Dankjulliewel voor de begripvolle berichten en dat jullie wat uurtjes van mij over zouden willen nemen, echter ben ik heel eigenwijs :') En vind ik dat ik door moet gaan.. pak overdag nu wel wat meer mijn rust. Komt goed. Ik hoop voor het weekend toch echt een gezond veulentje te hebben staan naast Jet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:06

Michelle_S schreef:
Ja joh.. zo frustrerend dit. Vind het gewoon zooo lastig, iedere bevalling/dracht is natuurlijk anders dus ik wil van alles uit kunnen gaan. Tja en als dan zo'n test zegt 's ochtends 6.0 en ze is begin vd nacht onrustig pff dan denk ik oh dit kan 't wel eens wezen.. ook als ze daarna weer rustig is kan het natuurlijk ineens beginnen. Het is zo lastig dit. ;(

Voel me op het moment echt een zeikwijf, ik weet dat vele merries over dragen en dat dit niet extreem lang is.. toch voelt het zo rot op het moment -O-

Dankjulliewel voor de begripvolle berichten en dat jullie wat uurtjes van mij over zouden willen nemen, echter ben ik heel eigenwijs :') En vind ik dat ik door moet gaan.. pak overdag nu wel wat meer mijn rust. Komt goed. Ik hoop voor het weekend toch echt een gezond veulentje te hebben staan naast Jet.

Haha nou ik snap je wel hoor.. het is net alsof het kerst is maar je 20 dagen later nog steeds je cadeautje niet mag uitpakken. Ik kijk vanavond weer met je mee :)

MirandaMalik

Re: [VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:01

Ja het is erg vermoeiend zoiets.. :(:)
Je denkt er toch de hele tijd aan en je wil ook op blijven letten natuurlijk.
En straks als het veulen er is ook nog best spannend.
Daarom heb ik mannetjespaarden. _O-

Het komt wel goed hoor, als je moe bent is het gewoon nog wat moeilijker. :*

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:50

Michelle_S schreef:

Van mij mag je rustig een zeikwijf zijn hoor, al vind ik dat nog reuze meevallen. Het kost energie en dan is het niet gek dat je soms even stoom moet afblazen toch?

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:47

Zie het zo, Sirel en Jet maken gewoon iets heel speciaals voor je dat heeft even wat meer tijd nodig <3 is ze nu al verder met haar harsjes?

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:04

:(:)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 19:38

Dankjulliewel voor de lieve berichten, helaas is ze niet verder gegaan met dr harsjes, ik snap er niks van.. Voel me bijna een amateur terwijl Jet echt al 3 veulens neergelegd heeft.. Maar deze dracht is totaal anders :p

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:41

Ik snap zo goed dat je baalt! De meesten van ons halen prima nachtjes slaap, maar jullie zijn veel aan het waken en dat is ook gewoon zwaar. Klagen mag dus, en uiteindelijk wordt het geduld echt echt echt beloond met een veulentje <3

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:44

Kunnen we je helpen om je te ontzien met waken? Dat je zelf ook rust hebt.
Of heb je al zoiets?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:46

Michelle_S schreef:
Dankjulliewel voor de lieve berichten, helaas is ze niet verder gegaan met dr harsjes, ik snap er niks van.. Voel me bijna een amateur terwijl Jet echt al 3 veulens neergelegd heeft.. Maar deze dracht is totaal anders :p

Joh ben je gek! Niet jezelf naar beneden halen! Iedere dracht is anders en er zijn wel hulpmiddeltjes maar niks of niemand gaat je exact vertellen wanneer het zover is, totdat ze daadwerkelijk gaat bevallen.

Ze is gewoon een heel mooi en gezond veulen aan het bakken en dat heeft bij deze blijkbaar extra tijd nodig! :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:15

Jetje maakt er gewoon iets speciaals van, dat duurt wat langer.

Je mag rustig je frustraties uiten horen. Het is ook wel wat, dat ze zolang wacht en niet gaat bevallen. Dat kost jou gewoon veel energie, dat wachten en waken. Vreselijk. En nee, je bent geen zeikwijf, je bent een bezorgde paardenmama. Nog even volhouden.

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:17

Ik ben zeker dat ze ons ineens gaat verassen! :) Komt allemaal goed <3

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 20:49

haha ja ik hoop inderdaad dat ze er iets héél speciaals van maakt :') Muts lijkt niet heel veel anders vandaag. die ene ph test vertrouw ik niet meer dus toch maar over gestapt op die test die eerst steeds alleen maar blauw kleurde.

Zojuist getest en toch verschil zichtbaar.. eerste foto is van gisterochtend, tweede vanavond:

Afbeelding

Afbeelding

Het lijkt dus wel te zakken, ik ga gewoon nu uit van deze test :')

Uier vanavond lijkt toch weer iets dikker en harder te zijn, ook gaan de tepels nog meer uit elkaar staan. Met weinig moeite krijg ik er dikke stralen 'melk' uit, wel weer ontzettend plakkerig maar nog niet wit.

Afbeelding

Afbeelding

En ze had zowaar weer iniminnie harsjes, dus ik ga 't weer wat positiever inzien haha. Bedankt ook voor jullie lieve woorden, doet me erg goed <3

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:54

Ze ziet er aardig klaar uit
Duim voor je dat het vanavond/ vannacht komt!!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:03

Ik kijk weer mee!!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:38

Spannend! Ze bakt er gewoon iets extra moois van :D

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:39

ze staat in elk geval nu weer lekker te eten..beetje vertrouwd beeld wat ik de laatste tijd zie voor ik ga slapen :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 21:40

Leuk dat jullie weer mee kijken! en inderdaad ze maakt er hopelijk iets extra moois van hihi <3

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:42

Hier een stille meelezer.
Wat houdt ze het spannend zeg, ik dacht gisteravond echt dat er vanochtend wel een veulen naast zou staan.
Succes voor vannacht en ook ik kijk weer mee.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:52

Ik vind het gewoon heel leuk dat we mee kunnen kijken. Stiekem vind ik het ook spannend hoor. Ik hoop dat ik mee kan kijken als ze gaat bevallen. (gisteravond mobiel meegenomen naar slaapkamer :o normaal laat ik hem beneden liggen, maar nu heb ik een paar keer gekeken toen ik wakker werd. Hoefde ik niet naar beneden te gaan, maar kon ik onder de dekens even snel spieken. :o :o :)).

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 21:54

maaike5581 schreef:
Hier een stille meelezer.
Wat houdt ze het spannend zeg, ik dacht gisteravond echt dat er vanochtend wel een veulen naast zou staan.
Succes voor vannacht en ook ik kijk weer mee.

Ja ik vond haar gisteravond ook echt onrustig.. zo raar dat het dan ineens weer volledig omslaat naar totale rust en geen veulen haha :') Leuk dat je mee kijkt!

Misty12 schreef:
Ik vind het gewoon heel leuk dat we mee kunnen kijken. Stiekem vind ik het ook spannend hoor. Ik hoop dat ik mee kan kijken als ze gaat bevallen. (gisteravond mobiel meegenomen naar slaapkamer :o normaal laat ik hem beneden liggen, maar nu heb ik een paar keer gekeken toen ik wakker werd. Hoefde ik niet naar beneden te gaan, maar kon ik onder de dekens even snel spieken. :o :o :)).

Tof om te horen! En inderdaad wel zo handig om dan gewoon van onder de dekens even te checken hoe het ervoor staat :j

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:13

Kan iemand mij het linkje nog is doorsturen? Ik ben het kwijt geraakt...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:14

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:15

Danku danku !

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 22:44

Vannacht wordt 'm weer niet zegt mijn gevoel.. ik denk dat we deze ph test moeten gaan vertrouwen haha.