Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Als je dan nu een palominomerrie tekent, komt er een valkhengst uit.. Dat snap je toch wel? Dat is omgekeerde psychologie..
Just_Sannee schreef:Smokey black met heeeeel veel aparte witte aftekeningen is ook heul gaaf. Als dat zo is maggie wel SB zijn
Dido2316 schreef:Trouwens, op zich zou een Smokey Black wel mooi zijn (wel met veel wit dan), dan heb je alle drie de kleuren gehad in volgorde van grootste kans naar kleinste kans.. Dat heeft ook wel weer wat toch?
Maar: ik duim voor jou gewoon voor een valkhengst!
Indy29 schreef:Dat is goed nieuws. Nu een voorspoedige dracht en een pracht beep. Wat het geslacht en de kleur ook moge zijn, graag een gezond veulen die minstens de 25 haalt
Ik blijf mee volgen
CRos95 schreef:Kan je niet een soort proef doen met appelsap en plaatsjes van SB hengst, SB merrie, valk hengst, valk merrie, palomino hengst en palomino merrie? Dat je aan de hand van die uitslag weet wat eruit komt?
Net als bij dat links- of rechtsdraaiende touwtje voor merrie of hengst. Want nu laat je ons dus gewoon de volledige dracht in spanning zitten![]()
![]()
Cynthia82 schreef:Dido2316 schreef:Trouwens, op zich zou een Smokey Black wel mooi zijn (wel met veel wit dan), dan heb je alle drie de kleuren gehad in volgorde van grootste kans naar kleinste kans.. Dat heeft ook wel weer wat toch?
Maar: ik duim voor jou gewoon voor een valkhengst!
Dat heeft zeker wel wat, ja
Maar als we dan Dais dr statistieken volgen, zal het een SB merrie worden. Haar veulens tot nu toe waren: merrie, merrie, hengst, merrie, merrie, hengst, merrie (waarbij de eerste hengst dood geboren werd en de tweede ook niet oud werd) Misschien dan toch maar een merrie