Poepig Wat is ze al groot zeg! En ligt het aan mij of heeft ze een beetje konijnen oortjes?? Niet dat het lelijk is het is juist schattig maar die zijn zo groot naar mijn idee
En nog een vraag, kom je uit Limburg want ik herken dat 'accent' maar al te goed
O haha vandaar de naam Guusje. Vind ik een Brabantse naam. Misschien leef je best dicht in de buurt van Limburg. Ik woon net op de grens dus echt echt Limburgs ben ik ook weet niet XP.
Btw die oortjes zijn zo super schattig. Zou willen dat dat altijd zo zou blijven
Uhu ik hoorde het. Echt Limburgs kan ik wel verstaa maar echt praten niet zo goed. Wij praten half Limburgs en half Brabants oftewel een mengelmoes ervan. Daarom herkende ik het accent zo goed want wij praten ook zo
Ik snap het effe ni meer hoor! dus jij zegt dat wij ook limburs/brabants paten of wat? Ik snap het niet meer maar laat maar is ook helemaal niet belangrijk beetje offtopic
Ja ging super in het ziekenhuis ik mag vandaag weer gaan rijden!! Gewoon een rondje stappen en zo steeds verder opbouwen mag alleen nog geen contact sporten doen maar ja daar doe ik toch niet aan!!
Dat hoeft niet hoor. Hier zie je mijn paard toen hij een paar maanden oud was. Je kunt nog goed zien dat hij lichtbruin was toen hij werd geboren . Pas hij het verharen kon je zien dat hij zwart zou worden. Hij was als volwassen paard pikzwart (foto in mijn profiel).