ipv snel antwoorden op nieuw antwoord drukken, dan krijg je onder upload. Kies je bestand, druk op save en vervolgens op de foto die je wil plaatsen Tinypic werkt ook goed voor verkleinen
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-15 22:21
laraxXxemma schreef:
ipv snel antwoorden op nieuw antwoord drukken, dan krijg je onder upload. Kies je bestand, druk op save en vervolgens op de foto die je wil plaatsen Tinypic werkt ook goed voor verkleinen
Krijg nou wat!
Syrianda
Verrek... je kan uploaden met bokt.. nooit geweten
LesleyxLinn
Geplaatst: 15-04-15 14:31
PreciousViva schreef:
Verrek... je kan uploaden met bokt.. nooit geweten
Dat kan ook pas sinds een paar maanden!
murness
Geplaatst: 15-04-15 21:04
Zo, eventjes in 1 ruk het hele topic doorgelezen. Wat een spannend verhaal! Petje af voor al jouw geduld en doorzettingsvermogen TS. Wat heb je veel bereikt met Una. Ik blijf volgen, want ik ben nu hartstikke nieuwsgierig naar dat knappe veulen wat geboren gaat worden
Ik ben stiekem wel heel benieuwd hoe het nu met Una gaat!
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-15 07:57
Met Una gaat het goed! Ik heb helaas weinig laten horen, maar heb best wat problemen gehad na mijn operatie, waardoor mijn werk prio 1 had en ik na mijn werk vaak moe en stuk was.
Maar goed, terug naar Una. Dat ligt dus ook een beetje stil haha! Moest ook wel even kijken waar ik gebleven was. Alweer even terug.
Met Una werkte ik wat in de bak en hobbelde er wat mee over het erf. Niets heel bijzonders. Eigenlijk alleen maar wat in de hand houden in verband met de dracht.
Daarnaast kwam er ook een nieuwe merrie op stal voor beleren en verkoop en die moest wat wegwijs gemaakt worden en dat is aan Una wel besteedt!
Agossie een hoofdje met xxxl lijf. De foto is ook wel een beetje in haar nadeel geschoten
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-15 08:20
Una en Raza hebben hier voor het eerst bij elkaar. Una heeft Raza in een heel rap tempo wat regels bij gebracht. Enorm leuk om naar te kijken!
Zo nu en dan komt er wat beweging in mijn Obesitas-paard op deze foto is 8 maanden drachtig. Hier begon ik net de strijd tegen de kilo's
En als ze niet beweegt, kan ze mij uren aan staren. Big Una is watching!
Inmiddels heeft Una haar taak weer volbracht en mag ze nog even een maand van de weide genieten, alvorens ze weer op stal moet met oog op de bevalling (en we geen verwilderd veulen willen). Dat bevalt Una prima want ze is weer in haar rol als pleegmoeder gekropen van onze 2 jarige bontjes.
En speciaal voor jullie, de eerste buik- en borstfoto :p We kunnen langzaam gaan aftellen nu. Ze is op 18 juni uitgerekend. Het duurt dus nog wel even, maar het einde komt langzaam aan in zicht! En stiekem al aan het nadenken over de hengst voor dit jaar, want ik wil direct in de veulenhengstigheid dekken, aangezien ik nu al laat in het seizoen zit.
Als het veulen bevalt, dan ga ik toch voor Cream on Top nu!
Zo... ik heb weer even snel aan mijn verplichtingen voldaan
Yay, update! Leuk dat ze die tweejarigen zo opvoedt, en de nieuwe merrie even wat regels bijbrengt. Volgens mij wordt dat een goede mama!
Pandora2
Geplaatst: 26-04-15 08:45
Leuk om een update te lezen en mooie foto's te kijken Knappe merrie met een heel aansprekend hoofdje ! Heerlijk groot land hebben ze om op te grazen daar bij jullie lijkt me !
Yeahh una update! Ze ziet er goed uit lekker rond en gezond
Diane_
Geplaatst: 27-04-15 10:52
Wat leuk om dit topic te ontdekken. Ik ben blij te lezen dat het zo goed met haar gaat. Bij ons at ze uit een emmer als je die vast had en met een beetje geluk kon je haar dan over haar wang aaien. Dat jij zo ver met haar bent gekomen is erg gaaf. Ook zo mooi om te zien hoe ze je vertrouwt. (Voor de andere bokkers, ik ben niet de vorige eigenaresse maar Una stond ook bij mijn pony op de wei).
Haar veulen wordt sowieso geweldig en ik weet zeker dat ze een geweldige mama is. Bij ons was ze ook altijd de andere paarden aan het opvoeden en wierp zich graag op als pleegmoeder. En als het veulen ook maar een beetje de bewegingen van haar moeder krijgt...
Zo eindelijk! Nu wordtleuk. Nog 43 dagen tot de uitgerekende datum! Het aftellen begint. Ik zal vanmiddag even nieuwe ffoto's plaatsen. Ze is buikig maar niet heel zwaar. Ik twijfelde vorige week bijna of ze wel echt drachtig was. Maar er zit een uier onder. Pfffff....
Dus nu duimen! Ik hoop iig op een valk, maar een ander mooi gezond veulen is ook speciaal natuurlijk. Ik vind een hengstje erg leuk, maar een merrie eigenlijk net zo. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
datum??? Pfff ik hoop dat ze vroeg komt, maar mijn gevoel zegt laat. Ik weet het niet haha. Merk wel dat ze het zwaar krijgt, want normaliter komt ze naar voren galopperen als ik roep en sinds één paar dagen sjokt ze rustig naar voren. Ook is ze wat zuur naar de ruinen in het koppel en bekommert ze zich minder over de j onkies.