.
 .                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
 .                                                          Mij kent ze te goed denk ik, kroelt meer algemener
 Mij kent ze te goed denk ik, kroelt meer algemener  

Haha leuke foto.
 Haha leuke foto.  

vind m echt geweldig leuk. En Ruby is ook een lekker snoetje hoor, ze is de vrouwelijke sierlijke versie van haar papa.
 vind m echt geweldig leuk. En Ruby is ook een lekker snoetje hoor, ze is de vrouwelijke sierlijke versie van haar papa.

, het liefst een silver smoky black, en het liefst een merrie. Maar alle uitkomsten zijn uiteraard welkom als het maar gezond is. Maar een speciaal kleurtje zou natuurlijk leuk zijn, silver black, buckskin en silver buckskin zijn ook erg leuk!
 , het liefst een silver smoky black, en het liefst een merrie. Maar alle uitkomsten zijn uiteraard welkom als het maar gezond is. Maar een speciaal kleurtje zou natuurlijk leuk zijn, silver black, buckskin en silver buckskin zijn ook erg leuk!                                                         
 Ze zit nu op 69 dagen, dus snel gaat het niet haha. Over twee weken zit ze ongeveer op een kwart van de dracht.
 Ze zit nu op 69 dagen, dus snel gaat het niet haha. Over twee weken zit ze ongeveer op een kwart van de dracht.  Je weet natuurlijk nooit of het bij me gaat passen en of het wordt wat je hoopt, maar dat is zeker de bedoeling, als opvolger van Set. Set is 13 als ze het veulen krijgt, dus tegen de tijd dat het veulen er klaar voor is is Set alweer 18 (ik houd van laat inrijden). Dus dan is ze nog niet helemaal op, maar anders was ze ook te oud, vond ik, voor een eerste veulen. We zullen zien wat de toekomst brengt
 Je weet natuurlijk nooit of het bij me gaat passen en of het wordt wat je hoopt, maar dat is zeker de bedoeling, als opvolger van Set. Set is 13 als ze het veulen krijgt, dus tegen de tijd dat het veulen er klaar voor is is Set alweer 18 (ik houd van laat inrijden). Dus dan is ze nog niet helemaal op, maar anders was ze ook te oud, vond ik, voor een eerste veulen. We zullen zien wat de toekomst brengt  

set_elkol schreef:Ha geeft niet, het liefst een silver smoky black, en het liefst een merrie. Maar alle uitkomsten zijn uiteraard welkom als het maar gezond is. Maar een speciaal kleurtje zou natuurlijk leuk zijn, silver black, buckskin en silver buckskin zijn ook erg leuk!