ik denk dat Marije om de beurt naar de stallen moet gaan en gaan zingen: ,,altijd is Koetjakje ziek...."
tessaroos schreef:ik denk dat Marije om de beurt naar de stallen moet gaan en gaan zingen: ,,altijd is Koetjakje ziek...."Idd, en dan mee puffen Puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf puf
Amy.. please.. wacht dan tot morgenavond! Ik moet morgen om 6 uur opstaan Ik kan niet de hele avond blijven kijken
Bisa schreef:Amy.. please.. wacht dan tot morgenavond! Ik moet morgen om 6 uur opstaan Ik kan niet de hele avond blijven kijken Die wacht niet tot morgen avond.. dat geloof ik niet
Ladybird schreef:Bisa schreef:Amy.. please.. wacht dan tot morgenavond! Ik moet morgen om 6 uur opstaan Ik kan niet de hele avond blijven kijken Die wacht niet tot morgen avond.. dat geloof ik niet Ik ook niet.. dat wordt dan toch maar met de laptop zitten deze avond
Was ik bij mijn paard en kijk even snel op bokt zie ik zoveel paginas erbij, al bang dat ik het weer gemist zou hebben!Maar kom maar op met die veulens Hoe zit dat trouwens, er is een veulen geboren ofzo? Maar van wie dan? Is dat een pony ook van marije?