Heel veel plezier samen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook echt uit een hele goede merrie.
gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben. 286 dagen, nog 34 tot veilig.

was de dierenarts er ook. Hij heeft even gevoeld bij Jazzy. Hij zegt even aankijken of het nog dichtgroeit. Deze kans is best aannemelijk. Nu heb ik nooit zoveel geluk en ga ik alvast maar uit van een operatie. Maar misschien valt het deze keer mee
nu naar de keuring toewerken. Even kijken hoe het loopt. Misschien zadelmak maken, maar heeft geen haast.
vervelend, logisch dat internet met hotspot best hard gaat. Wat zal je blij zijn als je weer normaal internet hebt.

helemaal verliefd op dit meisje
ze moet me enorm aan Formidable denken. Ze is heel speels, zowel in paddock als in het werk. Even een paar pasjes overdreven de voorbenen eruit gooien. Daar was Formidable natuurlijk kampioen in
Rosa krijgt steeds meer verbinding en kracht. Ik longeer haar eigenlijk nog helemaal niet veel. Max een keer aan halster en één keer met bijzetje in een week. Straks 24/7 op de wei zal haar ook goed doen. Nu al enorm benieuwd hoe straks de keuring gaat. Ik heb er vertrouwen in. Het is wel echt een paard als ze iets eng vindt. Maakt ze zich groot. Ipv bang wegkruipen zou ze gaan vechten.
ik heb nog een ergere. Nog een beetje jong, maar ze weet al bij wie ze moet zijn
Sis is zo verschrikkelijk hengstig en parkeert zo haar billen voor mij. Ook achteruit lopen... Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Als ik haar dan kriebel gaat ze er helemaal voor staan. Is toch erg!