Wat goed zeg dat je het zelf heb kunnen draaien! Gefeliciteerd met je prachtige merrie !!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-23 00:30
Mijn insta is _am_stables_
Veulen is heel vlot en drinkt. Nageboorte schiet alleen nog niet op. Hangt ook geen gewicht aan. Vlies is met de landing van het veulen helemaal af gescheurd. Nu was dit bij Odilia ook, maar zij had nog echt weeën. Die zie ik bij Liezella niet
Liezella is echt een top mama, misschien een beetje te overbezorgd. Kleine ging maar niet slapen, maar had haar toch een keer zien liggen. Uiteindelijk heb ik haar toch maar weggelegd omdat ze echt bijna omviel, zo moe. Ze ging gelijk slapen en toen zag ik het probleem Liezella is bang dat haar kind wat overkomt, ze ging al snel haar dochter controleren, hinniken aanraken. Als er weinig reactie kwam zelfs met voorbeen schrapen. Heel lief bedoeld natuurlijk, maar kleine was kapot. Daarom een tijdje erbij gaan zitten. Elke keer dat Liezella begon heb ik haar weg geduwd. Een uur later heb ik op de camera gekeken en lag de kleine weer en liet Liezella haar door slapen
Ze is echt grijzig van kleur! Voor nu hou ik het op zwart. Wie weet veranderd dit toch nog