Die vacht verbaas ik mij ook over, ze is ook nooit koud. Ook niet na flinke regen. Terwijl de vacht helemaal niet zo dik is. Hopelijk blijft dat zo, ideaal met rijden haha.
NibbitLotus
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-24 15:26
Sorry deze moet ik gewoon even plaatsen. Je kan je toch haast niet voorstellen dat deze nog niet eens 2 is
Stukje wezen wandelen, doet ze super braaf. Wordt ze mooi makkelijk van.
Dankjewel Welmoed! Wat mij betreft is het van het voorjaar/zomer weer tijd voor een shoot!!
welmoed__
Geplaatst: 30-01-24 22:20
Helemaal goed!! Ik hoor het wel.
NibbitLotus
Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-24 21:53
Nog liefhebbers voor een update van bakbeest Sun?
Ik vind het inmiddels heerlijk dat ze weer aan huis staat. Ze past ontzettend goed bij Nibbit en Stip en heeft (op voer momenten na dan) zo’n leuk en heerlijk karakter. Ze toont inmiddels wel respect tijdens het voeren, zet een paar passen naar achter als we met voer aankomen maar die oren naar voren is een stap te veel
Ach, als je zo knap bent kom je er een beetje mee weg…
Ja, toen ze ietsje ouder was begon ze er mee. Ze doet nu nog wel lelijk met de oren maar ze doet verder niks. Als ze staat te eten mag je haar ook gewoon aanraken en aaien etc dus zolang het hierbij blijft kan ik er mee leven..
NibbitLotus
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-24 16:58
Mevrouw wordt 4 mei alweer 2, dan plaats ik even mooie foto’s maar wilde dit even delen. Ze is een soort wannabe Appaloosa denk ik. Krijgt mega veel witte haren op haar flank.
Kan dat vanuit het PATN1 gen komen of komt dit vaker voor? Ik heb voornamelijk witte paarden dus geen idee