Wat een prachtige foto's van je mooie paarden! Minthe is echt zo leuk! (En Zilver natuurlijk ook!)
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-22 19:28
Dankjullie allemaal!
Silvester vond het inderdaad niet zo. Die ging niet verder dan dit Laventhe liep er zo in Die vond het leuk!
Ze mochten vandaag bij elkaar in zo leuk! Jut en jul on tour Ik vind Maylandro zo ontzettend knap en luxe En Minthe, een buffel naast poppetje Maylandro Hallo? Wie ben jij? Incoming! Bijna botsing Boze Zilver Chaos
En kijk hoe knap Laventhe nu is Ik tel af tot de keuring... nog 2 maanden
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-22 16:39
Perry vandaag 2 jaar Hij is zo mooi bijgetrokken! Kijk, iemand heeft een buik, rug en billen gekregen in 4 weken tijd
Minthe is inmiddels haar dikke pak haar kwijt. Ze was zo aan het jeuken en ze was heel warm steeds. Nu weer een blij meisje Zilver was vanochtend helaas niet drachtig gescand van Perry. Op naar poging 2 Zo leuk hoe Maylandro en Minthe elkaar beginnen op te zoeken Ze staan elke dag tot half 11 in de paddock. Daarna lekker in de weide. Dan staan ze samen
Ja ik las in het dbt dat ze niet drachtig is! Super jammer, maar op naar ronde twee! Dan hopelijk meer geluk! Perry is zo knap!
JoSav
Geplaatst: 13-05-22 20:11
Jammer dat het de eerste keer niet raak was. Geniet nog steeds van je knappe veulens.
Lunameyza
Geplaatst: 01-06-22 11:18
Hoe is het nu met Minthe en de rest? (a)
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-22 14:04
Leuk dat je het vraagt!
Knappe Minthe Minthe tijdens haar fotoshoot
Samen met Maylandro. Het gaat zo leuk samen
Minthe is echt al groot hoor We hebben 2 fotoshoots gehad waarbij ik nog wacht op de foto's Had wel één gekregen van Minthe
Perry heeft de 16e op de bok gesprongen. Bij Zilver was toen een ei van 4.5 die is afgespoten. Het sperma was van goede concentratie. Mooi wit en geen troebel slootwater. Goede beweeglijkheid. De hoeveelheid en het % levend had wel hoger gemogen. Maar het was goed genoeg om drachtig van te worden. We hebben dit vers (onbewerkt) in Zilver geinsemineerd en nu is het afwachten. Perry is een week later opgehaald en heeft vandaag al een andere merrie gedekt. We gaan vrijdag scannen op dracht. Ik verwacht niks, valt het alleen maar mee mocht er wel wat zitten. Perry voor die wegging Als ze nu leeg is wordt ze gedekt door Markus 391. Dit ongeboren veulen heb ik in december al verkocht. Anders stond deze hengst volgend jaar op het lijstje. Perry gaat dit najaar/voorjaar naar de hengstenkeuring. Als hij goedgekeurd wordt kan ik hem volgend jaar via KI gebruiken. Ook veel makkelijker Markus 491
Zilver mag vrijdag weer starten in het L2 en zaterdag doen we mee met bestgaand rijpaard. Minthe blijft dan thuis
Hopelijk is Zilver nu wel drachtig! Ben zo benieuwd wat zij en Perry zouden maken, want Perry is ook echt een knapperd en flink opgeknapt van toen hij net bij jullie was!