Wat ziet Mierela er goed uit en wat een knappe zoon heeft ze gebakken zeg! Hij is lekker druk of niet? Ik lig helemaal dubbel als ik zie hoe hij ineens ter aarde stort en gaat slapen
Poeh Hee, wat een plaatje weer! Er komen alleen maar knappe veulens uit Mierela!
Koper
Geplaatst: 23-05-18 15:14
Je veulens zijn allebei adembenemend mooi Nicole. Jammer voor jou dat 't een vos en een bruine geworden zijn. Maar aan de andere kant: die kleurtjes had je vast nog niet.
Nou deze heeft geen speciaal kleurtje nodig om adembenemend mooi te zijn Ik zie meer standaard palomino's dan een mooie bruine tegenwoordig Wordt meer op kleur dan op kwaliteit gefokt helaas.
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 15:26
Ondanks dat hij ''gewoon'' bruin is vind ik hem echt echt heel knap en ook nog eens super bewegen! Als hij echter wel valk was geweest poeh dan was me toch een aparte. Ik heb me zelf wel gezegd als ze niet verdunt zijn dat ze wel echt verkocht worden (als ze verdunt waren ook wel hoor maar iets moeilijker misschien) maar ik heb er gewoon te veel nu dus moet gewoon verkocht worden.. Dit is ook absoluut zeker een aankomende dekhengst.. Kijk errrggg uit naar creme haar eerste veulentje
Hier 2 dagen oud
Irisx
Geplaatst: 23-05-18 16:02
Is Creme gedekt?! Wordt ze alweer zo groot?
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 16:07
Irisx schreef:
Is Creme gedekt?! Wordt ze alweer zo groot?
Neeeee nog eventjes, ze staat nu nog dik aan worden in de opfok hahah.. Creme komt na de zomer thuis word ze klaar gemaakt voor de keuring nieuwe jaar en gedekt dus duurt nog 2 jaar