Flynn zijn hoofdje is echt wel een succes geworden samen met Glowy.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-18 23:19
linda welke pijnstiller gaf je dan? ik heb nu een aantal keren de DA laten komen
Vanessa jazeker, hij heeft een geweldig knap hoofdje , ben er ook helemaal gek op, wel precies waar ik van hou
janine is idd erg eng ook, ik hoop dat camille minder last heeft, camille heeft één veulen gehad , die was er heel snel, maar normaal, kwartiertje ongeveer en daarna zo fit als een hoentje, ik hoop dat ze het opnieuw zo doet
Happinez
Geplaatst: 24-03-18 00:16
hé wat Naar Jolanda , zulke dingen drukken wel een beetje de 'pret ' van de eerste dagen. Hopelijk blijft ze nu de goede kant op gaan.
Hele leuke naam heeft het kereltje en wat een smoeltje
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 00:18
ja ik vond die naam wel toepasselijk, het betekent "zoon van een roodharige moeder"
Sneu dat ze erna zo last heeft, mijn kwpner had dat ook en is om die reden toen bij mij als rijpaard gekomen.
Klonen kan via het bedrijf cryzotech heet het dacht ik, kosten zijn circa een ton. Maar kijk naar de 3 jazz klonen, er leven er nog 2 en karakter is niet iets wat gekopiert wordt, enkel de gene..
Een embryo is dan vele male goedkoper, neem je er een shet merrie bij en klaar ben je hihi.
Ja werkt dat ook daarvoor linda? Ik heb nog een tube quadrisol liggen voor toen de tijd de droes om koorts af te laten nemen.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 10:12
Meavey schreef:
Quadrisol een tube pasta, dat deed ik dan direct na de bevalling geven.
dat is idd wat mathilda ook zei, ik heb er bij DA om gevraagd maar die hebben het niet, zal eens zien of het online te koop is dan
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 10:14
glowy is trouwens goed de nacht doorgekomen, geen pijn meer, ze heeft de hele nacht gedaan wat ze altijd doet, eten en slapen, en nu dus ook haar kind voeden en knuffelen, het is zo ontzettend lief om te zien hoe stapelgek ze met haar kind is
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 10:45
foto's van de bewakingscamera vannacht , met infrarood dus zwart wit, maar zie hoe lief
mvdbijl
Geplaatst: 24-03-18 10:46
Dat kreeg ik indd ook als koortsverlager..
Gelukkig gaat het goed met haar.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 11:20
ja ik denk dat we nu het ergste wel gehad hebben, gelukkig
uiertje van camille gaat ook lekker door, beetje slechte foto maar ze heeft niet zoveel geduld, haha, dus ik moet heel snel zijn
Wat een schatje is Glowy ook met dr ukje! Zo Camile gooi het er maar uit haha
Pandakaas
Geplaatst: 24-03-18 11:28
Die foto's dat ze samen liggen Het is maar goed dat je niet heel dichtbij woont, want dan zou ik zeggen dat ik foto's kwam maken en nam ik hem 'oeps zomaar zonder dat ik het doorhad' mee naar huis in de auto
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 11:32
klein uurtje rijden toch? foto's maken mag , maar meenemen niet haha
Proficiat met je kleine kerel, mooi! Hoe gaat het nu met Glowy? Is ze erdoor?
Pandakaas
Geplaatst: 24-03-18 15:52
Frida, dat kan ook! Ik moet natuurlijk op 1 of andere manier compenseren dat ik dit jaar geen veulentjes heb Dan maar veel andere veulens knuffelen haha