Ja dan zie je het echt goed. Veulen was net erg druk aan het voetballen in haar buik. Mijn dochter heeft er ook kennis mee gemaakt (ze mocht even aan Suzies buik voelen), die was er zelfs onder de indruk van. Het wordt haar veulentje/pony straks dus ze verheugt zich ontzettend. Ik duim alleen maar dat alles goed gaat en er niks mis gaat, want mijn dochter heeft het afgelopen jaar al heel veel dierbaren verloren (haar konijn, haar pony, haar oma, haar lievelings manegepony waar ze altijd op reed) en ik gun haar nu echt iets moois hiermee.
pretty
Geplaatst: 14-03-18 21:55
Ik kom even bijvallen want ik durf een update al eens missen in het dbt. Ik vind Suzy leuk maar dat wist je al! Ze is wel ENORM ja! Vast een zwembad daarbinnen. Die uier vind ik al flink en zou er precies niet vanuit gaan dat ze de 320 dagen haalt als ik dit zo zie. Spannend!
Ha pretty wat leuk dat je mee wilt volgen !! Ik denk ook dat het wel een zwembad moet zijn daar, veulentje gedijt er goed in en maakt er nu en dan een golfslagbad van. Ik heb geen idee wat we mogen verwachten, ellende met een maiden. Het gaat wel mooi geleidelijk aan tot nu toe met alles, dus van mij mag het zo doorgaan. Liever geen onverwachte verrassingen.
pretty
Geplaatst: 15-03-18 12:06
Nee,dat snap ik! Maar ze bereidt zich inderdaad wel mooi voor met alles! Ik duim dat alles vlot verloopt,zeker voor jouw dochtertje! Maar dan kan niet anders of daar komt straks een even schattig ding uit als z'n moeder.
Arianne
Geplaatst: 15-03-18 22:15
Wat mooi dat je dochter er zo mee bezig is. En na zoveel narigheid heeft ze wel een mooi gezond veulen verdiend!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-18 09:44
Bedankt, ja daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Ik had vannacht op de een of andere manier zoveel last van onrust en heb tig keer op de camera gekeken. Vanmorgen na de voerronde maar eens even gecheckt maar mijn onrust was compleet ongegrond haha. Uier doet het heel rustig aan nu even. Veulen daarentegen niet, ik kreeg bijna een schop in mijn gezicht toen ik voor Suzie's buik hing om deze foto te maken. Denk dat ie me uitgelachen heeft ofzo