Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus waarschijnlijk had ze het bergje op maar dan is ze de rest van de nacht bezig met de verspreide beetjes eten.

zo ben ik me al een keer helemaal de pletter geschrokken omdat ik twee hoefjes dacht te zien, bleek een drol te zijn....

.

En haar linker uierhelft loopt niet alleen achter in groei, maar ook in pH. Vandaag was het druppeltje voor het eerst wat plakkerig ipv waterig maar nog wel doorzichtig.
Kom op Kirs, schiet op, we willen een veulen

) 
(filmpje is dus 8 uur lang, dus niet tot het eind blijven kijken
).
Momenteel staat ze dus bij vlagen veel te rekken en strekken op de wei en ligt ze ook meer dan gebruikelijk (voor de rest gedraagt ze zich normaal), maar verder geen vooruitgang in uier of banden. En met even snel terugkijken van vannacht zie ik haar af en toe zo liggen (normaal ligt ze altijd rechtop)..
geef ik je helemaal gelijk in (gelukkig, want ik heb iets minder wekkers gezet vannacht). Kan ook nog best even duren, als ze het netjes volgens het boekje gaat doen dan verwacht ik het ook nog niet deze (en komende) week. Gevoelsmatig denk ik alleen wel dat het zo'n grapjas is die het niet volgens het boekje gaat doen en er gewoon op een onverwacht moment even een veulen uit gooit. Niet te onderbouwen, maar dat is wel waarom ik een beetje hyperalert doe (oh en wat vind ik dat irritant in andere mensen
).
.