De tranen rollen hier ook al een tijdje over mijn wangen... Ik vind het verschrikkelijk voor je Elina, voor jullie allemaal
Lady was geweldig, jullie waren een topteam en geweldig om samen te zien. Hou vast aan alle mooie momenten die jullie samen hebben gehad, want dan zijn er nogal wat. We zullen haar nooit vergeten, paard van goud
poetser
Geplaatst: 06-04-17 22:09
Als stille meelezer van DBT heb ik ook een traan gelaten om het verlies van haar prachtige veulen, later die dag werd het een traan van ontroering omdat ze zo blij was met Dirkje. Vanmiddag nog een vreugde kreet geslagen met je nieuws en foto van een etende Lady... Ze was prachtig. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je dit een plaatsje kan geven.
Dit meen je niet... wat verschrikkelijk zeg. Ik heb er gewoon geen woorden voor... vandaag was je nog bij me aan de kassa en vertelde je dat het weer beter leek te gaan... Dit had niemand zien aankomen...
Ik wil je wel een ding zeggen: je hebt ongelooflijk goed voor haar gezorgd!! Wat een ellende heb je allemaal met haar meegemaakt de laatste dagen zeg! Maar je moet je absoluut niet schuldig gaan voelen, er is niks wat je anders had kunnen doen!
Ontzettend veel sterkte zeg...
Origineel
Geplaatst: 06-04-17 22:29
Jeetje TS, woorden schieten tekort.. Heel erg veel sterkte!
Wat verschrikkelijk.. Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen . Het leek zo goed te gaan en dan toch.. Onvoorstelbaar.. Heel, heel veel sterkte met dit grote verlies
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-04-17 22:44
Stille meelezer hier.
Wat een ongelofelijk naar bericht, dit verwacht je toch niet als uitkomst . En wat is je merrie dan een taaie geweest om hiermee nog te kunnen doorlopen. bah. Voor jullie een nachtmerrie. Voor kleine Dirk is dat zijn derde "moeder" die hij kwijtraakt in een paar dagen tijd?