Gefeliciteerd Jammer ja ik kan de foto's ook niet zien.
onpaard
Geplaatst: 05-03-16 12:02
testebeest schreef:
Helemaal geweldig een hengstje en bont
Bruin of zwart?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-16 12:54
Dank jullie wel Balen dat jullie de foto's niet kunnen zien, vanavond herkansing... Hij is bruin bont met heel veel wit en bles alles wat ik lelijk vind normaal, maar ik ben verliefd en hij hinnikte al zo hard naar me vanmorgen en komt kroelen... Ik heb vannacht er een tijd bij gezeten en bij Blonde want die was toch van slag...
Hij is erg vlot met alles, het lijkt wel onwerkelijk...
En nu foon stil en ga ik genieten van alles om mij heen......
Oh van harte gefeliciteerd een bevalling uit het boekje en 100 % gezond. Ik kan helaas ook geen foto's zien, maar ik ben wel blij dat alles helemaal goed is en ik wacht vanavond af
Ik ben niet blij dat het een hengstje is en ook nog eens bont word er zo hebberig van
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-16 23:29
Ik ga even het verhaal neerzetten hier voordat ik helemaal instort....is zo omschakelen van 24 uur waakmodus naar dit en ook even dubbel, zo blij met dit manneke en dan zie ik net de foto's ook van Yamka terug en heel het proces Blonde van de foto's van de camera die heel de tijd op stal heeft gelegen....wederom waar mijn topics bekend om staan....alles met een lach en traan....
Maar goed gisterenavond....tieten Keet konden voller, spenen niet vol, maar haar gedrag vond ik al 2 dagen apart....
Ik was later en heb eerst met tablet voice kids bij Kaylee en met Kaylee in stal gekeken, Lisa inmiddels Keet staart ingevlochten... dus 22.30 ik mijn rondje kudde gedaan, Lisa ging vast slapen, bij Keet drollen weg gehaald en ze deed deurtje open en nam de benen....eerst in doorloop heen en weer en toen heeft ze deur geopend en even rondje erf, maar ik wist dat ze geen kwaad kon dus dacht laat maar....komt een slaperige Lisa haar terug brengen dus Keet hobbelde haar schone stal weer in, waar ik haar even uitgebreid geborsteld heb en ze van genoot en even goed gesprek met babe die erg reageerde en heb verteld dat hij/zij de uitgang moest vinden met 2 benen en neus en anders ik mijn arm naar binnen zou steken om hem eruit te rukken en zo grappig erna heel veel beweging in die buik( wist ik vel dat hij al bezig was die uitgang te vinden) Keet wilde het alarm niet om en ging er weer vandoor....maar oke met wat biksjes en alles...Keet klaar 22.50 uur.. Kudde nog een snoepje en kusje en Keet ook.... 23.05 uur... rose ingeschonken en peukie gepakt en in sta caravan Rene gebeld 23.10 klaar en even naar wc waar ik jongste telg een whappie stuurde en op weg naar slaapplek maar keek nog even op foon voor cams waarom weet ik niet, ik was 5 meter afstand Keet Ik kijk en zet hem uit en dacht er klopt iets niet...zet hem weer aan en dacht er klopt iets niet maar zag niet wat....loop richting bed en bedenk me,gevoel San er klopt iets niet aan Keet, stallichten aan, doe Keet haar deur open en struikel gelijk over veulen... What the f*ck....... Lisa geroepen heel hard en Rene gebeld was 23.15 uur.....
Echt zo bizar en hilarisch een slaperige Lisa aangerend hoe kan het geen alarm, manlief die ik net opgehangen had hoe kan dat.....en ik kirrend bij een veulen waar een trotse Keet aan stond te likken maar eerst haar snoepjes wilde,...ach gossie wat ben je mooi, je bent bont, een hoop wit en kijk hoe leuk hij heeft een blesje Normaal had ik dus geroepen hey Wynn bedankt he weer een lelijke
En ik droog wrijven, Rene warmte lamp opgehangen, Lisa foto's maken...Keet stond erbij ook beetje verbaasd maar of de ooievaar langs was geweest placenta kwam er snel af, mannetje stond snel in benen, ging in 1 keer op de melkbar af en no time pek eraf, en grote kak en plas en ik in shock.... Zo onwerkelijk allemaal.....
We hebben het terug gekeken en grappig Keet volgt mijn telefoongesprek je ziet haar hoofd heen en weer gaan waar ik liep, ze staat hooi te eten, drait paar rondjes staart af, beetje persen even liggen, niet plat, pootjesblaas, hapje hooi, erna tegen wand aan liggen en persen, maar niet plat dus we hadden nooit alarm gehad, zie je zijn koppie gelijk al uit vlies ( verschil met Blonde, die is bijna niet open te krijgen) blijft ze liggen, kijken zo waar blijven ze de rest doen hun toch??? en die kleine is zelf bezig om zijn achterbenen uit mams te krijgen en onderzoekt haar al...
Echt zo bizar dit!!!!!!
Maar Jippie,.....we hebben een veulen
cam
Geplaatst: 05-03-16 23:39
hahahahaha Wat een verhaal, wel een echt Keet actie. Maar wel een heel mooie actie. En hebben we al een naam
YazhiSien
Geplaatst: 05-03-16 23:39
Jeetje wat een verhaal weer, van het ene uiterste naar het andere. Maar dit is zo fijn, zo fijn dat het goed gegaan is! Ik krijg helemaal een beeld hoe keet bevallen is. Die keet, gekke keet. Het is een onwijs mooi mannetje! Dik verdiend voor jullie. Geniet ervan! Xxx
Sylke104
Geplaatst: 05-03-16 23:41
heerlijk verhaal, zo kan het dus ook. In een scheet en zucht, oftewel een peuk en een rose en huppakee
Prachtige jongen!!!! krek de pap Heb je al een naam?????