Hahah hopelijk is dat de stilte voor de storm! Maar wel heerlijk om een nachtje door te kunnen slapen na zo vaak vals alarm!
Heus stilte voor de storm Jolandje,let maar goed op! Ik had echt niet gedacht voor te kruipen. Wel handig als ze ineens tekens geven en dan gelijk bevallen.
nou ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor, ben nu lekker uitgerust, haha , kan wel een nachtje stal aan
Als je denkt dat ze vannacht wel zou bevallen wordt het toch wel spannend! Lekker uitrusten voor de komende nachten is ook wel eens goed!
zeis wel heel rustig, stond net te slapen in de wei heb net even de geboorteaangifte van Blue op de post gedaan
Kikkie was om 21u30 nog super rustig. Niks aan te zien behalve een groeiend uier.Klokslag 00u15 was het al gebeurd.Zegt dus niks.
ik heb gelukkig paardjes aan huis staan dus kan geregeld even kijken en ze heeft het alarm om, meer kan ik niet doen, alleen maar wachten
wat een héérlijk koppie he en ja , hij wil heel graag spelen, is echt zo'n dartel geval wat zal dat leuk zijn als glowy's beeb er ook bij is
tjah. die zit er nog in, haha , maar beweegt nog wel, niet meer zo hevig als een paar weken geleden maar ik voel hem( haar) wel
veel te rustig nachtje gehad, om 5 uur een keer vals alarm, maar nog geen veulen, wel weer vanmorgen een foto gemaakt van een bomvolle uier
haha, ja is bij mens en dier hetzelfde, moeders moeten altijd alert zijn hier een hele rustige nacht gehad, geen alarm en lekker doorgeslapen, Glowy's uier word nog maar steeds dikker, kaboommmm!!!! zou bijna knappen