Sanne hoe gaat het met de kleine grote emeli het word weer tijd voor een topic vind ik
Ik vind blondes buik weer anders hangt nu meer lijkt het wel
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-15 12:00
Mijn laptop is gecrasht dus even op een andere. Blonde was zo opgefokt vanmorgen,tieten zijn stuk voller,maar ze is zo niet te genieten en omdat ik heilig ben vloog ze Princess aan door de spijlen en viel daarbij,doos! Dit deed ze op het laatst ook naar Desert dus het zal wel op gaan schieten. Straks even goed checken....wordt vervolgd.....
Testebeest, het gaat super met m'n meisje! Leuk dat je het vraagt 2x flink ziek geweest, maar gelukkig weer bovenop gekomen. Ze staat heerlijk te genieten in Drenthe op ee heel groot land tussen kudde van alle leeftijden. Wordt ze mooi opgevoed ipv alleen maar veulentjes En ze is verwend, ze mag snachts binnen slapen
Ik ga binnenkort eens foto's maken! Te lang geleden idd
Blonde is geen minipaardje... Da's een pitbull, zielughe Princessje
testebeest
Geplaatst: 22-01-15 12:29
zit ze nu al wel op de save aantal dagen san? Viel mij op de hangbuik nu meer, weet niet of zei dat altijd op het laatste stuk krijgt ?
Volgend weekend zit ze volgens mij pas op 300 dagen. Ze moet dus nog een weekje wachten voor het veulen mag komen.
cam
Geplaatst: 22-01-15 22:43
Vandaag geknuffeld met Wyn en pepper wat een dotjes beide. Oja ook nog wat nuttigs gedaan hoor. Koffie drinken met Sandra, de meneer van de mest ophaal dienst en De lieve eigenaar van keyemsi. En ook nog haren verwijderd bij Princess en stiekem baby geknuffeld. Lekker meisje is het toch.
Klinkt heerlijk Cam Mogen we hier ook verzoek knuffel aanvragen? Dan mag je de volgende keer Pepper een dikke knuf geven en Blonde veel succes wensen en haar een makkelijke bevalling wensen(knuffel alleen als ze het vraagt)
cam
Geplaatst: 22-01-15 23:14
Foto's zal ik doen in overleg met Sandra en Pepper knuffel ik graag voor je en Blonde zal ik ook graag succes wensen en die knuffel krijgt ze ook. Was heel gezellig, vooral met de man van de mest op haal dienst hahahahahaha. Maar ook best fris Brrrrrrrrr. Dus volgende week gaat Sandra echt de zon regelen
Hier even update......zit zelf even erg slecht in mijn vel,Kaylee is paar dagen slecht en heb even deja vu van haar mama Desert voor ogen en stukje verwerking?Hulde aan mijn hoefsmid,die op zondag gelijk kwam na mijn belletje
Blonde blijft redelijk stabiel uier vult heel langzaam,ze gaat de 300 dagen gewoon halen.Princess heeft al paar dagen last,buik is veranderd en ze krijgt klieren,andere keer pas na 310 dagen en nu eerder dus de dames doen alles anders dit keer......omen vast straks dicht bij elkaar maar nog geen alarmbellen....
Dank voor de knuffels,kan ze best even gebruiken.......