Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Miracle_ schreef:Als die rellers eens lekker gaan wieberen? Daar is dit topic niet voor gemaakt, wel soms? Stel kleuters.Er worden hier gewoon op een nette manier vragen gesteld. Ik zie niemand rellen. Jouw reactie is imo kinderachtiger dan alle andere vragen bij elkaar. Beetje jammer.
Cerera schreef:Ik ben ervan overtuigd dat er een leuke pony uitkomt. Ik erger me er alleen aan, dat het stamboek het ineens gedaan heeft, nu blijkt dat het veulen geen papier krijgt. Zoals ik steeds al zeg, veulen kan een Welshpapier krijgen en als het een merrie is kan ts er gewoon mee verder fokken. Alleen die reacties dus over dat dat allemaal maar dom en flauw is van het stamboek, en dat mensen TS verraden (?) hebben, die irriteren mij. Vertel dan gewoon meteen hoe het zit, zonder die flauwe beschuldigingen die nergens op slaan, dan was die hele discussie niet nodig geweest.
Er is trouwens alleen in het begin van het topic een discussie geweest over de combinatie, over oude koeien uit de sloot halen gesproken...
Femke_L schreef:Maar ik denk op zich dat je je punt nu wel gemaakt hebt Cerera..
Niet iedereen heeft even netjes op je gereageerd, dat ben ik met je eens..
Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen een beetje klaar zijn met al het commentaar (gegrond, ongegrond, of wat dan ook...) ..
Mensen willen hier blijkbaar liever positieve updates en echt 'volgen'....
Dustinlover schreef:Leuk al die volgers!
Hackney en welsh kruisingen zijn er al genoeg en ik wilde eens iets nieuws proberen. Mijn merrie had ik natuurlijk staan en ja zij heeft echt geweldige bewegingen en is mooi luxe en langgelijnd.
Dit zijn de kleurkansen:
17.58% -Silver Bay
17.58% -Silver Amber Champagne
17.58% -Bay
17.58% -Amber Champagne
5.86% -Silver Classic Champagne
5.86% -Silver Black
5.86% -Classic Champagne
5.86% -Black
3.13% -Gold Champagne
3.13% -Chestnut
De moeder heeft uit vos en zwarte vaders alleen maar bruin gegeven en de vader heeft 2 champagne veulens voortgebracht waarvan 1 gold champagne met blauwe ogen.
Ik heb nog 2 andere merries drachtig van hem maar die zijn later aan de beurt, maar omdat dit zo speciaal is en ik steeds werd gevragen wanneer ik een topic zou openen bij deze