Over een uurtje vind ik wel een mooi tijd stip. Maar niet vannacht hoor! Heb morgen examen dus ik moet wel een beetje op tijd naar bed haha
Dubbele hartverzakking hier met al de pagina's die erbij zijn gekomen, gelukkig nog geen veulen. Hopelijk vanavond!
Muzefee schreef:Vanavond hebben ze toestemming van mij. Morgen hoef ik niet vroeg op. hahaha, moeten ze toestemming van jou hebben dan
Happy16 schreef:Muzefee schreef:Vanavond hebben ze toestemming van mij. Morgen hoef ik niet vroeg op. hahaha, moeten ze toestemming van jou hebben dan Niet alleen van mij... Eigenlijk vind ik morgen niet zo'n mooie dag... Maargoed, we kunnen het toch niet sturen.
cayenne123 schreef:mijn gevoel zegt dat amy zo gaat, zul je net zien dat ze nog gewoon even wacht Ik denk het ook maar durfde het niet te zeggen
karinsd schreef:cayenne123 schreef:mijn gevoel zegt dat amy zo gaat, zul je net zien dat ze nog gewoon even wacht Ik denk het ook maar durfde het niet te zeggen hahah ik ben benieuwd
cayenne123 schreef:mijn gevoel zegt dat amy zo gaat, zul je net zien dat ze nog gewoon even wacht Schakelt gelijk de cam in