Wat oogt het veulen nuchter en relaxt! En Veronia overigens ook, ze staat er bij als een ervaren moederdier. Qua hoofd heeft Sylfonia ze volgens mij het mooie elegante hoofd van Veronia meegekregen. Een knapperd hoor!
imaudy
Geplaatst: 24-04-24 20:20
Zo schattig! Ze is volgens mij wel het veulen die het meest lijkt op Veronia en het meest typisch is voor je foklijntje.
AnnoNiemand
Geplaatst: 24-04-24 20:21
imaudy schreef:
Zo schattig! Ze is volgens mij wel het veulen die het meest lijkt op Veronia en het meest typisch is voor je foklijntje.
Wat betreft de andere keuzes, er zijn zat mensen die een braaf recreatie paard zoeken. Als dat met beide paarden kan zal het vast geen probleem zijn om deze paarden te voorzien van een prachtig plekje.
Paardenfann4
Geplaatst: 24-04-24 23:34
Ze is heel erg mooi Je merrie fokt mooie veulens, moeilijke keuze sta je voor. Nu eerst maar genieten van dit prachtige veulen, misschien komt er vanzelf een goede oplossing.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-24 07:12
Wat grappig dat jullie zeggen dat haar hoofd op dat van Veronia lijkt. Wij zaten gisteren ook al te bedenken dat ze er heel veel op lijkt, al zal ze wel een andere kleur krijgen.
Ze heeft inderdaad het hoofd en de uitdrukking van haar moeder. En ze is al mooi opgedroogd en uit de kreukels
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-24 11:02
Ik kan niet hurken of langer dan een paar seconden stil staan door die rot-hernia en ik wou zo graag echt even kennismaken en knuffelen met mn nieuwe paardenbaby, dus ik dacht, hoe ga ik dat doen? Ze lag lekker dus ik ben er gewoon bij gaan liggen. Voor mij lekker zacht in het stro dus dit kon ik goed volhouden. Veronia vond het goed, die lieverd en Sylfonia viel in slaap in mijn armen. Ze is zo zacht en lief en vol vertrouwen . Ik heb er wel een kwartier bij gelegen, wat een schatje