Mooi mannetje. Hij is al best groot, of lijkt dat zo?Vraag mij altijd zo af hoe zo'n veulen in de buik gepast heeft. Heel wonderlijk.
Ja hij is heel leuk! Ook weer meteen mensgericht.Daar moet ik toch een leuk adresje voor vinden he Beetje drukke 2 dagen achter de rug, ik hoop straks nog een paar fotootjes kunnen maken
Arrgghh ik zit weer vast met de naam. Naar gewoonte krijgen de veulens van Suus iets met …-up.Ik zat met Buckle-Up …. (Nog iets) in gedachte. Jullie een leuke stoere aanvulling? Of iets anders?Hij is trouwens echt heel knap an het uitvouwen zeg Ik ga kijken als het een beetje weer is om morgen mijn camera mee te nemen.
Wat een schatje!! Dat rode, zo mooi!Buckle up gogo Buckle up Buddy Buckle up broncoHold up here’s .... roepnaamFire up the partyGo up and onHead up .... roepnaam(Don’t) look up (Roep maar als je meer wilt)
Hmmm ik vind Buckle Up ineens te rodeo achtig. Hij heeft er wel het kleurtje voor, maar misschien toch iets anders Hij is elegant en stoer.Heb een boel Up voorvoegsels, maar er staan er een aantal nieuwe tussen Kaplaars, laat je maar gaan hoor!
Met de bedoeling om Suus te verkopen zou dit haar laatste veulentje zijn bij jouw toch? Dus : Last-Up.