Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Vanmorgen kwam ik aan en ze riep mij zenuwachtig toen ze mij zag. Dus dacht al gelijk er is iets mis.
Toen kon ik het veulen nergens vinden in de stal en paddock. Ik zag het ook nergens rond de omheing lopen.
Ik dacht ik pak een halster voor Winnie en ga samen zoeken, ze zou mij wel leiden dacht ik. En met dat ik een halster ga halen zie ik het liggen tussen de planten.
Ik vermoed dat het is gaan slapen vlak naast de omheining. En toen het plat ging liggen met het lijfje eronder is geraakt. Als het dan recht is gaan staan, aan de verkeerde kant van de draad beland. En dan waarschijnlijk uitgeput geraakt om terug bij de mama te geraken.
Ik ben een beetje boos op mezelf dat ik gisteren nog aan mijn moeder vroeg om de staldeur open te zetten zodat ze naar believen kon rondlopen om haar kromme beentjes sterk te maken en recht te trekken. Hoe meer beweging hoe beter.
Maar dan is er dus dit gebeurd… De onderste draad zit op ongeveer 20cm. Dit hadden we niet zien aankomen. Uiteindelijk was alles gedaan met het beste in gedachte. In die 10 jaar is dit nog nooit gebeurd.