Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en door het drinken hersteld het ook niet goed. Toch is overstappen op kunstmelk ook geen goede optie vanwege het hoge risico op uierontsteking zodra Toets helemaal niet meer bij haar zou drinken. 

hihi
maar Ik had altijd geleerd dat alleen de reuze schadelijk is... ik ben mijn hele wei opnieuw doorgelopen maar die heb ik echt niet kunnen vinden
)
ze hebben allemaal zo hun leuke dingen
hij is zo’n lieverd! Echt een nieuwsgierig mannetje die super goed met mij samenwerkt als we voor zijn melk moeten zorgen enzo
echt té mooi!! 
linda2008 schreef:Haar![]()
(Heb ik 1 merrieveulen, moeten we haar ook wel als een prinsesje behandelen natuuerlijk![]()
)
Edit; schapen, ja dat is mooi, maar ik zou niet weten hoe ik aan schapen komhihi
Die vreten alles. Als je zelf van plan bent schapen te kopen moet je je wel een beetje verdiepen in het onderhoud en de oor nummers oid, je moet volgens mij aan bepaalde regels voldoen. Advies: neem er maar 2. Wij hadden er 5 lopen en op een halve hectare is dat echt veel teveel geweest, we moesten ze bij laten voeren na 2 maanden want het was kaal. Ze hebben er totaal 5 maanden gestaan, maar dit jaar doen we het maar een maandje...