Citaat:En kijk eens wat ik net bij Satinka aantrof...Ik hoopte op een veulen Ze laten ons wel lang wachten!
Vorig jaar heeft ze dit 2 dagen gedaan Ik heb haar maar even buiten gezet, het is zo’n mooi weer en ze is alleen maar zenuwachtig op stal. Ik kan camera 3 bewegen zodat ik haar buiten in het oog kan houden, ze staat rustig met Jade te zonnen.
Ik wou net zeggen dat ze ons nu niet lang meer in spanning mag houden, maar als je dan leest dat ze dit vorig jaar 2 dagen gedaan heeft...
Ja maar toen was het toch iets anders. Eerst 2 dagen echt harsen. Dan een dag kegelen, dan een dag melk lekken en savonds bevallen.Maar ik heb het gevoel dat ze nu iets vlotter gaat.. we zullen zien
Lektieten! Vondt haar vanochtend rond half 7 wat onrustig. Om half 8 ook nog, maar toen wou ze vast graag naar buiten haha.
Ze loopt nog steeds solo rond Nog steeds kegels en echt mega dikke uier.(Ik had de kegels net weggeveegd om te zien hoe snel ze terugkomen dus deze zie je niet zo goed op de foto )De camera is momenteel heel wazig, elke keer tijdens het begin van de avond zo maar hij wordt normaal sevvens duidelijker..
'Sevvens' en ik docht gij komt uit mijn Buurland. Se kai kik goe gedocht. Tis spannend! Ik hoop dat het veulen er rap is. Ik ben zo benieuwd!
Jeutje wat spanneeeend! Bij ons op stal staat er ook één op knappen. Gister uitgerekend... Edit: best een leuke combi: burnt starlight × gunner!