Same here JesdaJinn! Haflingerkruising en dan zwart is bijna to good to be true haha. Maar ja ik heb mijn zoektocht uitgesteld en sowieso niet klaar voor een veulen....dus wie weet komt hij over een aantal jaren weer te koop..... (al is het voor hem fijner om gewoon voor altijd te blijven waar hij dan ook heengaat)
Het is dat ik geen derde pony mag, maar anders had ik 'm zo meegenomen
SayaJones
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 18:31
Hij is echt leuk, en hij heeft een echte boevenkop
Al vanaf dag 1 zit ie al gras te happen, En grassprietjes te sabbelen en te smakken, vandaag werd ie er moe van dus ging ie maar verder met gras eten terwijl ie lag. Hij is er mooi vroeg bij Ook eet ie al de brokjes van zn moeder mee en vanavond ging ie gewoon zn moeder wegbokken van de brokjes. En duwen dat ie deed, op een gegeven moment duwde ie zo hard dat ie helemaal onder en tussen zn moeder dr achterbenen stond, past niet meer dus Indy stond met 1 achterbeen de lucht in
Als het goed is komt er morgen iemand foto's maken
Met Indy haar melk is in ieder geval niets mis mee
Wow dat is supermelk!! Hij wordt NOG knapper! En die foto met die paardenbloem voor zijn neus.... *smelt*
(trouwens, ik bedenk me nu dat je nu met zekerheid kunt zeggen dat jouw merrie en de hengst heterozygoot agouti zijn, Aa. Mocht je dat eens invullen bij een kruising voor de genetica
Trefaes Arfon is dus met zekerheid: AaEe (zijn moeder is vos).
EDIT:
Dit was dan uiteindelijk de kleurkans:
50.00% - Red (Chestnut/Sorrel) 37.50% - Bay 12.50% - Black
Ondanks dat Jax niet blijft, vind ik het wel echt een superleuke foto, met een beetje een dromerige sfeer. Dat pluisje doet het hem helemaal, dus ik denk dat ik hem aan m'n muur ga hangen
Ik lees het topic nu pas weer en heb het gewoon allemaal gemist haha. Ik wil je nog even feliciteren met je knappe vent! En die laatste foto is zo geweldig!!