Jemig wat heftig! Heel veel kracht toegewenst Annabe!
cam
Geplaatst: 11-07-17 00:08
Pfffff heftig, heel veel sterkte Annebe en man. Hele moeilijke tijd, en we hopen dat jullie lieve Linge snel opknapt. En natuurlijk snappen we dat de we de meeting verzetten.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-17 10:46
Als beetje troost om niet live te knuffelen een veulenspam....
Achak was zo blij weer thuis te zijn, die heeft eerst als een malle gerend en al zijn ballen verzameld...
Maandag wordt Princess gescand, mijn Zeeuwse zus was er gisteren en daar is Princess van geweest, of we zijn beide gek, maar ook zij voelde beweging in haar buik, een heel vreemd verhaal en toch geloof ik niet dat ze drachtig is, wordt vervolgd.....
Microstapjes zijn ook stapjes en hopelijk volgen er steeds meer. Ik lees in het andere topic stil mee, maar altijd even spieken hoe het gaat. Duimen blijven draaien voor jullie kleine meid.
oedsje
Geplaatst: 15-07-17 22:50
Elk stapje is er 1 Duimen draaien oo volle toeren voor de kleine meid. Veel sterkte
Een rare dag, eerst volop bezig met voorbereiding knuffelmeeting voor vandaag en dan een week geleden gebeld worden door Annebe met dit vreselijke nieuws,...ik ben blij dat we de meeting verzet hebben,...
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 19:35
Natuurlijk heb ik ook al aan Linge gedacht en zelf wat gestuurd.
Maar ik wil graag nog iets extra doen uit naam van alle bijzondere mensen uit dit bijzondere topic en heb wel iets leuks in gedachte, wie wilt ermee doen?? Zo ja stuur een pbtje...
esje01
Geplaatst: 16-07-17 19:40
In gedachten zijn we samen maar dan bij Linge Laten we al onze positieve gedachtes die kant op sturen. Die vorm van knuffel meeting is heilzaam