Ik ben al een tijdje stilletjes aan het volgen! Het wordt nu wel heel spannend! Hopelijk houdt ze het inderdaad nog binnen tot morgen! Ga duimen voor je! (ook dat alles goed gaat natuurlijk )
Yaralisa
Geplaatst: 18-03-16 15:52
Britt_Sisi schreef:
Ze staat flink te wiebelen he? Linkerbeen rechterbeen! en dan met die staart scheef!
Hopen dat ze het nog even binnen houdt tot morgen!
Het viel mij ook inderdaad op ja. Maar verder toont ze wel heel rustig.
Vind haar vandaag inderdaad best rustig Gewaagde uitspraak dat Nicole er 'gewoon' bij kan zijn, stel je voor dat ze vanavond/vannacht ineens fratsen gaat uithalen
Zonder gein, hopelijk houdt ze het nog binnen en dan niet nog 2 weken inderdaad haha.
Er is iemand bij haar, volgens mij ook weer melktestje. (?) Een uur geleden stond ze er nog rustig bij. Ben benieuwd. Hoop dat ze wacht tot je thuis bent, Nicole!
Wat een bitch is die troela ook we gaan mer 1,5 uur rijden en keek op men mobiel 96 berichten gemist incl die van men tante men hart sloeg even over het zal toch niet snel op de camera foei gelukkig niks.. Maar ze is rond 2 behoorlijk onrustig geweest, schrapen,kauwen en harde buik en ingevallen flanken wat je duidelijk zag op de camera.. Nou we gaan zo rijden en zodra thuis ben direct miertje knuffelen wie weet de nacht van zaterdag op zondag
Klopt ik zat net te kijken en om 5 uur hield het op. Gelukkig werkt de app van de camera zelf wel maar blijkbaar is internet bij men vriend thuis uitgevallen want hij kan momenteel ook niet in zen eigen computer komen vanaf hier. We zijn er dus mee bezig denk internet storing bij hem thuis. Ze ligt momenteel rustig, zou om 6 uur eraf en douche en dan rijden dus nu maar even camera gleuren
Ik zag haar vannacht zo onrustig en later je tante erbij. Dus ben ik opgebleven hahaha Totdat mevrouw weer heerlijk lag te slapen, toen heb ik maar een voorbeeld aan haar genomen en heb zelf ook mijn ogen dicht gedaan.
Ik moet eerlijk bekennen, de hele week heb ik al het gevoel dat het komende nacht gaat gebeuren. Ergens rond het uur tijdsverschil