Ook al is er geen veulen, ben wel blij dat ik thuis ben.
Ik heb Una vanmiddag, zoals alle dagen, buiten op het gras gezet maar ze is onder de afzetting gegaan en terug naar stal gewandeld en zelf in haar box gaan staan...
Toen ik later vroeg waarom ze dus al binnen stond hoorde ik dus dat ze dat zelf had geregeld en ze de staldeur maar dicht hebben gedaan.
Ik heb daarna haar temperatuur opgenomen en die was voor het eerst deze week veranderd. Normaliter zit ze standaard op de 37.7/37.8 en nu was die (in een binnenstal) 37.0, dus wellicht. Zal vanavond nog even temperaturen, want het was een nieuwe meter.
Ik moest lachen. Nope nee gaat niet gebeuren ik ga terug naar binnen Leuk ding. Gaat lekker dr eigen gang, op moeder gevoel af. Succes met waken alvast!
Ianrowan2009
Geplaatst: 23-04-16 21:51
Ik zit nu op mijn vakantie adres in Spanje maar ik houdt het topic nauwlettend in de gaten
Is het volle maan dan? Heb niet naar buiten gekeken haha
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-16 23:48
Temperatuur is vanavond nog een kleine halve graad omhoog geschoten en uier is verdwenen dus zou me verbazen als het komt. Maar ik hou de wacht, heb toch nog een topic te vullen
Mijn 03.00 check weer gehad. Banden toch nog meer weg en uier begint weer te vullen dus er zit weer wat schot in de zaak. Alhoewel ik het stiekem helemaal niet erg vind dat het dit jaar iets langer veilig in mama blijft zitten!
Dat snap ik. Geloof alleen dat Una daar een ander gevoel over heeft Die is t geloof ik helemaal zat. Maar voor jou zou t fijn zijn als t veulen zo lang mogelijk blijft zitten inderdaad. Wacht maar ff op het mooie weer
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-16 08:40
nontie schreef:
Ik gooi een gokje op 24 april, zondag dus, dan zou Una een cadeautje op mijn verjaardag geven