Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Wat was ik blij zeg… Wat een opluchting! En gewoon in 1 keer gelukt! En met een hengst waar ik echt een zwak voor had! Alles viel op zijn plaats! Op zo’n moment vergeet je toch heel even dat je daar hangend in je krukken en met je been in het gips staat.
Nu snap ik dat jullie graag willen weten welke hengst het was…
Dat zal ik nu maar gaan vertellen dan!
Una is gedekt door de donkerbruine AES-hengst Perfectum (Pronto x Lord x Cabinett I), een hengst die in het verleden succesvol in het ZZ springen en het M2 dressuur is uitgebracht.
R12312 schreef:Suelza schreef:Wat was ik blij zeg… Wat een opluchting! En gewoon in 1 keer gelukt! En met een hengst waar ik echt een zwak voor had! Alles viel op zijn plaats! Op zo’n moment vergeet je toch heel even dat je daar hangend in je krukken en met je been in het gips staat.
Nu snap ik dat jullie graag willen weten welke hengst het was…
Dat zal ik nu maar gaan vertellen dan!
Una is gedekt door de donkerbruine AES-hengst Perfectum (Pronto x Lord x Cabinett I), een hengst die in het verleden succesvol in het ZZ springen en het M2 dressuur is uitgebracht.
Ik zat uit nieuwsgierigheid dit topic te lezen, maar ik moest bij bovenstaande post wel een beetje lachen! Perfectum is namelijk met hangen en wurgen M dressuur met 1 winstpunt en M springen.
ZZ springen zal wel op een onderling wedstrijdje ergens achteraf zijn geweest.............of de knhs liegt en de vorige ruiter.