Of "touch of gold" klinkt ook wel leuk toch ? Is een parfum wat zo heet en ook wordt het vaak gebruikt voor dresscodes van feestjes
Game Of Kings Gate To The HeartGo For The WinGo My AngelGuess Who WinsEn toen was mijn inspiratie op, ik hoop dat je er wat mee kunt
Jij kan wel multitasken Nicole bellen en uitmesten tegelijk, als ik m'n tel tussen mn schouder en oor doe ligt ie binnen een paar seconden op de grond
Fantabulouss schreef:Jij kan wel multitasken Nicole bellen en uitmesten tegelijk, als ik m'n tel tussen mn schouder en oor doe ligt ie binnen een paar seconden op de grond haha ja dit! heb ik ik ook altijd en elke keer toch weer blijven proberen...
Ik heb ook wel een paar namen:Glow In The DarkGiovanniGlow Of Gold (iemand was me voor maar toch ) En Good To Go vind ik ook leuk
Delphi2003 schreef:Ik heb ook wel een paar namen:Glow In The DarkGiovanniGlow Of Gold (iemand was me voor maar toch ) En Good To Go vind ik ook leuk ik was je voor met glow of gold hehehehe
Fleur_a schreef:Delphi2003 schreef:Ik heb ook wel een paar namen:Glow In The DarkGiovanniGlow Of Gold (iemand was me voor maar toch ) En Good To Go vind ik ook leuk ik was je voor met glow of gold hehehehe Wij waren haar voor ;p
Fleur_a schreef:Delphi2003 schreef:Ik heb ook wel een paar namen:Glow In The DarkGiovanniGlow Of Gold (iemand was me voor maar toch ) En Good To Go vind ik ook leuk ik was je voor met glow of gold hehehehe Wij waren haar voor ;p[/quote]excuses, wij idd
Fleur_a schreef:oeeh officieel nog 2 dagen! spannend!!Vanmiddag lag ze en knipperde veel van achteren. Even later stond ze op om te plassen. En daarna nog kijken of ze nog een spriet hooi kon vinden
ratjelover schreef:Fleur_a schreef:oeeh officieel nog 2 dagen! spannend!!Vanmiddag lag ze en knipperde veel van achteren. Even later stond ze op om te plassen. En daarna nog kijken of ze nog een spriet hooi kon vinden knipperde?