Ik was aan het begin van dit topic een stille meelezer maar ben het topic toen uit het oog verloren. Kwam hem net weer tegen en jeetje wat een buik Wat spannend zeg!
Fijn dat jullie het leuk vinden , wist niet of er echt vraag naar zou zijn geweest omdat sommige stukjes nogal 'saai' waren . Ik heb een Foscam . Maar voor de livestream te kunnen opnemen heb ik gisteren nog een ander programma gedownload, maar moet nog ff zoeken hoe het werkt :p. Deze nacht kon ik zonder problemen het laten opnemen, maar nu geraak ik er niet op . Hopelijk werkt het als ze gaat veulenen.
Vanille zelf was vandaag heel erg onrustig. Ze heeft constant haar poep en zijkant zitten schuren. En zich tegen de muur 'gegooid' . Aan haar uier zelf merk ik nog niet echt verschil in vergelijking met gisteren.
Vandaag is ze ook even buiten geweest maar vond ze echt niet leuk. Ben dan even met haar gaan stappen en de hand en dat vond ze fijner ze heeft de hele tijd zitten hinniken en rondkijken
Vanille: "Kom eruit rotkind!!!" De kleine: "Nee mam, dit ligt zo lekker" Vanille: "Ik tel tot drie!" De kleine: "Ik kom toch niet mam" Vanille: "EEN" De kleine: "Haha, je bent zo leuk mam" Vanille: "TWEE" De kleine: "Euhm..." Vanille: "DRIE" De kleine: "Mahaaaaaam, ik zei toch dat het niet zou lukken... Dus, tot morgen dan maar?" Vanille: "ugh, kinderen"
Ik moet de hele tijd mijn verhaal veranderen omdat ik dingen als "Rotjoch" en "zoon" typ, mocht het dus niet mijn gokje zijn, mijn hoofd zegt dat het een hengstje wordt!