Nou ze schiet nu wel op zeg! Ben heeel benieuwd! Ik blijf je volgen!
Judith_VB
Geplaatst: 28-04-14 00:20
Hier wat vergelijkfoto's voor je van mijn merrie. Kijk vooral naar de lijn in haar buik vlak voor de bevalling. Je ziet dat het veulen is gezakt en dat de buikspier duidelijker zichtbaar is.
Ik denk inderdaad dat er niets gaat gebeuren voordat haar uier vol zit en ze kegelt
Dank je voor de foto's!
pien_2010
Geplaatst: 28-04-14 08:36
Ach wat jammer. de link van de foto locatie doet het niet. Ik heb geen tijd om de foto van de merrie van mijn vriendin up te loaden want ik heb bezoek en moet ontbijt gaan maken. Sorry. Enfin ik kan het wel beschrijven. De uier op mijn foto is heel strak en vol rond en de tepels lijken klein en staan als echte speentjes strak gespannen. Heel anders als de foto van TS. Sorry TS ik denk dat het nog wel even kan duren. VOlg je topic wel al vanaf het begin.
Uhh ja dat is niet op ervaring gebaseerd maar op gevoel want word ook mijn eerste keer dat ik een veulen fok. Maar uier ziet ook wel wat het zelfde, mijne heeft wat minder speen. Maar haar eerste veulen. zou kunnen dat ze redelijk gelijk lopen.
mijn schoonvader heeft op moment een kwpn drachtig staan die moet tot eind juni/begin juli(dekdatum weet ik niet precies) dit is van zichzelf een erg slanke merrie, maar is nu erg dik al, en heeft ong net zoveel uier als die van jou(kan helaas geen fotos van uier maken laat ze niet toe) dus het kan echt nog wel een poosje duren, maar dat zegt niks natuurlijk.
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 10:42
Nee, dat zegt niets elke paardje doet het op zijn manier... Ach, we zien het wel aan! Ze verandert gewoon echt wel aanzienlijk met de dag!