Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Maar of er nou iemand is gaan kletsen of niet (kan het me niet voorstellen dat een stamboek daar op ingaat maar goed), dan maakt het toch niet uit? Regels zijn regels en of er nou iemand is gaan kletsen of niet, als het niet kan, dan kan het niet.
Cayenne schreef:Maar of er nou iemand is gaan kletsen of niet (kan het me niet voorstellen dat een stamboek daar op ingaat maar goed), dan maakt het toch niet uit? Regels zijn regels en of er nou iemand is gaan kletsen of niet, als het niet kan, dan kan het niet.
Citaat:Registratie
5. Hengst, merrie en veulen mogen opgegeven worden ter registratie bij het N.M.P.R.S. waarvan redelijkerwijs van verwacht kan worden dat zij de uiterste stokmaat van 1.06 meter niet overschrijden. Iedere kleur en ras zijn toegestaan.
6. In geval van enkel een registratieformulier dient het formulier naar waarheid ingevuld te worden.
7. Ondergetekenden van het aanvraag registratieformulier, paspoort of dekbon is te allen tijden verantwoordelijk voor het weergeven van de juiste gegevens. Het stamboek behoudt het voorrecht om dit te controleren zonder opgaaf van redenen.
Dustinlover schreef:Hengst of merrie krijgen beide volledig NMPRS papier, zal vast en zeker uit de maat groeien, maar kan gewoon veterinear gekeurd worden voor NMPRS normen. Mocht het dan dus zo zijn(onmogelijk maar goed) dat het een hengst is dan kan deze gewoon meedoen aan de HK.
Mocht het dus een merrieveulen worden en ik zou deze weer kruisen met een mini en die blijft wel onder de 1.06 dan kan dat veulen dus gewoon voor premies gekeurd worden enzovoorts..
Hopelijk is het een beetje duidelijk