Ze was daarna van top tot teen bezweet maar zag er zeer tevreden uit
 Ze was daarna van top tot teen bezweet maar zag er zeer tevreden uit  Ik denk dat we gemiddeld 9 km per uur hebben gereden, niks bijzonders maar ze kon tenminste nog wel lopen
 Ik denk dat we gemiddeld 9 km per uur hebben gereden, niks bijzonders maar ze kon tenminste nog wel lopen  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze was daarna van top tot teen bezweet maar zag er zeer tevreden uit
 Ze was daarna van top tot teen bezweet maar zag er zeer tevreden uit  Ik denk dat we gemiddeld 9 km per uur hebben gereden, niks bijzonders maar ze kon tenminste nog wel lopen
 Ik denk dat we gemiddeld 9 km per uur hebben gereden, niks bijzonders maar ze kon tenminste nog wel lopen  

nou een koningin is ze wel
 nou een koningin is ze wel  
                                                          Gelukkig komt ze het steeds weer goedmaken.
 Gelukkig komt ze het steeds weer goedmaken.                                                         

Anoniem schreef:Lieve settel, alleen nu niet.

Setel is al dol op sinaasappels!
 Setel is al dol op sinaasappels! 
 wordt vast een merrieveulen hahaha.
 wordt vast een merrieveulen hahaha.