Eindelijk vandaag weer eens een goede rit gemaakt op Set, de hele zomer lukte het steeds niet met de dekingen en heen en weer gereis, na de laatste keer dekken was ze steeds zo humeurig dat ik haar liever wat rust gaf. Vandaag was ze heerlijk actief, ze had er zin in en we zijn samen zo lekker uitgewaaid Ze was daarna van top tot teen bezweet maar zag er zeer tevreden uit Ik denk dat we gemiddeld 9 km per uur hebben gereden, niks bijzonders maar ze kon tenminste nog wel lopen
[EDIT] Het kan altijd erger, ze komt het tenminste nog goedmaken, wij hebben een merrie op stal staan, die soms keihard van zich aftrapte als ze geen zin in je had, zonder pardon hahaha. Ook tijdens haar dracht, maar ook mét of zonder veulen hahaha
Och Kat, hiervoor zou Djuun niet eens drachtig hoeven te zijn
MirandaMalik
Geplaatst: 14-11-13 23:33
Ze heeft gewoon trek in vlees. Straks augurken en slagroom.
Ik had tijdens mijn zwangerschap heel veel trek in citrusvruchten. (gelukkig)
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 11:26
Haha Miran Setel is al dol op sinaasappels!
Enneh Siel, Set is wel de dominante en schermt haar ruimte af maar op het moment is ze echt erg, Polly achteruitlopend achtervolgen met de oren plat, heel erg dreigen, naar mij happen en dreigen, niet te doen wordt vast een merrieveulen hahaha. Djuun is gewoon al een echte merrie, Setel nu pas
xoranlover
Geplaatst: 15-11-13 16:01
Wat een mooi paard en wat een super knappe papa. Ben benieuwd naar het veulen.