Ik kopieer even een app bericht zodat jullie even weten hoe of wat
Hoi ik heb net de dierenarts weer gebeld. Elonia probeert steeds op te staan maar het lukt haar niet. Ik ga haar zo metacam geven tegen pijn en wat eten/drinken. Ze moet eigenlijk even rustig blijven liggen om haar krachten te sparen. Ik heb straks weer 5 of 6 mensen hier nodig die samen met mij tegelijk een poging willen doen om haar met alles dat we hebben in de benen te krijgen. Lukt dat niet, dan moeten we erop rekenen dat Elonia ingeslapen moet worden. Die kans is heel groot. Hij had gehoopt dat ze inmiddels wel zou staan. Waarschijnlijk is er een zenuw beschadigd nu. We kunnen haar tijd geven tot een uur of 12. Als ze dan niet staat moet ik bellen om haar in te laten slapen
LaDonna75
Geplaatst: 16-03-25 09:50
Ach nee toch, geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Wat verschrikkelijk… Nachtmerrie. Ik hoop zo dat ze straks kracht vind om om op te staan. Heel veel sterkte gewenst.
BloemBloem
Geplaatst: 16-03-25 09:52
Ook ik ben gaan slapen nadat je schreef dat de pootjesblaas er was en had gehoopt op een mooie moeder kind foto, maar jeetje wat een wending krijgt dit allemaal zeg.
Net wat iemand al eerder schreef, fokken is magisch, maar mijn hemel wat een zwarte kant krijgt het nu.