Ik had vorige week toch niet gedacht dat er nu nog geen veulen naast zou staan. Hopen dat het nu doorzet en er binnen 24 uur een mooi veulen naast staat.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-23 13:04
Ik denk dat ze tot vanavond/vannacht wacht. Ik durf haar geen hele middag buiten te zetten zo dus ze gaat straks even apart in een paddock zodat ik haar stal kan doen. Tot nu toe is ze rustig. Tweede speen begint nu ook al een beetje mee te doen met hars.
Kom op Veroontje, je baasje is zelf nog herstellende en kan haar nachtrust goed gebruiken. Dus hop even je mooie kleine veulen showen en kan baasje dr rust nemen en bijtanken
AnnoNiemand
Geplaatst: 20-03-23 22:14
Komt vannacht nou eindelijk die vos sabino flaxen hengst?
Begin van de avond dacht ik, ja er gebeurt iets. Veel mesten, wat ongemak enz. Maar vervolgens heeft ze net ruim een half uur rustig staan slapen en nu is ze weer hooi aan het eten.
Ik lees de hele tijd al stilletjes mee. En elke keer als ik het topic boven aan zie staan en ik hem open hoop ik steeds op dat knappe Groninger veulen. Maar Veroon laat je wel gruwelijk in spanning zitten. Succes met waken en wachten.
Hij staat, loopt, drinkt en heeft gepoept. Alleen de nageboorte is er nog niet af. Ik heb al gespoten en mag dadelijk nog een spuitje oxytocine geven, hopelijk werkt dat afdoende, anders moet de DA even langskomen.
Ik vind hem prachtig met zijn aftekeningen . Het is ook weer een groot veulen. Zijn naam is Löwenprinz (Löwenkönig x Macho Polo)