savieralover schreef:Over de video zelf kan ik qua verkoop kennis niks zeggen maar wat heeft bizar fijne en lichtvoetig gangen zeg

Dankjewel. Ze heeft inderdaad fijne gangen. Kir Sakar gangen van haar vader.
Varekaj schreef:Ik zou een vlotter drafstukje tonen op beide kanten, dan mooi stukje stap en galop. Eventueel wat foto's erbij van stand, met foto van moeder en vader.
We hebben ons best gedaan.
Eerst even op bokt markt en dan daarna de wijde wereld in met video.
amaniblauw schreef:Ze is zo machtig mooi. Het is dat ik vol zit

maar anders wist ik het wel!
Ze heeft echt mooie gangen, ruim en soepel. Dit is één van de beter bewegende AT's veulens. Ik hoop dat de volgende eigenaar met haar gaat fokken.
Dankjewel. Ik ben ook echt heel tevreden. En zou mooi zijn!
Dyphusion schreef:
Sansa schreef:Oohhh...
Inderdaad, een filmpje van beide kanten en alle gangen is altijd handig! Zo'n slomo dinges vind ik zelf echt heel naar om naar te kijken.

fleurtjeuh schreef:Ja slomo trekt mij ook helemaal niet. Voelt meer als het willen verbergen, takt en zuiverheid zie ne toch het beste op gewone snelheid
Vind ik ook hoor, alsof je iets wilt maskeren.
Hannanas schreef:Wat een lichte pasjes, ze beweegt anders dan manari of niet? Heel bijzonder zo die verschillen JoSav. Ze zijn alle drie op hun eigen manier prachtig

Klopt, ze beweegt met wat meer veer. Kir Sakar lijn gangen; bijna uit de lijn verdwenen maar waarop ik de hengst heb geselecteerd.