Ja normaal wel, ook weer te zien hoe alles loopt hè, maar er hebben ook al veel mensen hun interesse in hem laten blijken, dus wanneer Ollie echt begint te dekken en ze niet meer samen kunnen staan, zal er voor hem wel een leuk plekje uit de bus komen
Kunnen hengsten dat dekken echt niet meer samen staan? Zie wel nog vaak hengsten samen staan maar of dat die dekken geen idee. Je ziet het vooral in spanje enz
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-20 21:02
Veel van die hengsten die nog gewoon in een kudde of dergelijke staan worden verder ook niet meer ‘gebruikt’ onder zadel enz..
Als je je paarden heel wil houden is het helaas meestal geen optie. Ook mentaal , ze weten dat andere paarden niet dienen om op te springen, als je nog buiten wil komen op wedstrijd enzo, ook wel interessant. Arany kan gewoon op wedstrijd tussen de andere paarden staan , met zijn neus tegen een andere z’n kont.. zo’n dingen gaan dan allemaal ook niet meer.
Stuk voor stuk prachtige veulens ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze eruit zien als ze groter zijn. Heb je ook foto’s van de veulens van een paar jaar terug nu ze volwassen zijn?
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 10-04-20 00:36
kameelpaard schreef:
Stuk voor stuk prachtige veulens ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze eruit zien als ze groter zijn. Heb je ook foto’s van de veulens van een paar jaar terug nu ze volwassen zijn?
Als je in mijn onderschrift klikt zie je Jade haar veulen van een paar jaar terug