[VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 17:54

getver ik begin weer zooo te twijfelen.. ze laat nog geen echte witte melk zien. 't is allemaal zo anders als haar voorgaande drachten. -O- Ik word er zo moe van en maak mezelf helemaal gek.

Ff die test beter uitgezocht, de bovenste strip is voor urine, onderste voor speeksel. Oké dan.. maar wat komt dan het dichtste bij melk? :(

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:57

Rustig aan meis, het komt wanneer het komt :(:) Ik denk dat ze zich de aankomende dagen steeds een beetje meer gaat klaarmaken, wat dat betreft lijkt het wel weer voorspelbaar. Steeds een beetje meer. Wachten daarentegen is stom -O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:58

Dat maakt denk ik niks uit, ph waarde 6 is en blijft altijd ph waarde 6, op elke test voor elk soort product. Ik zou de duidelijkste blijven gebruiken. En rustig afwachten, het veulen komt wel.
Gaf ze voorheen melk voor het bevallen? Soms duurt het nou eenmaal lang, Set droeg ook 352 dagen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:58

Mensen urine zit rond de 5 a 6.
Speeksel kan erg variëren, 5.5 tot wel 7.5 geloof ik.
Maar ph is ph :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 18:01

Thanks mensen.. en je hebt ook gelijk Ilona, 't komt wanneer het komt maar het wachten is inderdaad zoooo stom. Ze draagt momenteel gewoon 20 dagen langer dan vorig jaar, breekt echt op. ;(

En Ik geloof dat jullie, Katja en Joyce ook gelijk hebben. ph is en blijft ph natuurlijk. Die andere test blijft blauw aangeven.. maar daar zitten zo weinig stappen tussen dat ik deze eigenlijk niet durf te vertrouwen. Ik zet haar over een uurtje ongeveer op stal en meet ik het gewoon nog een keertje :+ met beide testen..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:14

Ben benieuwd wat die geeft qua waarde! Ze was vanmiddag wel lekker knarrig, misschien zegt dat toch wat in combinatie met die PH!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:56

spannend :):)

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:21

Afbeelding

6 man naar een lege stal aan het staren _O- :')

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 19:22

Thomas5 schreef:
[ [url=m/DVlYQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha dat kan ook spannend zijn hé, die mooie 'schilderijen' van Jet aan de muur bijv.

xxCYNNxx

Re: [VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:29

Tuurlijk....je weet nooit wat dat stro gaat doen...dat moet wel op zn plek blijven voor het perfecte kraambed :P

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:33

Michelle_S schreef:
Thomas5 schreef:
[ [url=m/DVlYQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha dat kan ook spannend zijn hé, die mooie 'schilderijen' van Jet aan de muur bijv.

Is dat typisch Arabier ofzo? Onze (schimmel, merrie 8-) ) arab maakt nog ergere muurschilderingen :=

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 19:45

Nou goed.. Beide testen weer afgenomen.. Eerste test geeft weer alleen maar blauw = 7.0 aan.. De andere zegt weer 5.75.

Melk is nog steeds geel doorzichtig, wel plakkerig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste foto zie je ook iniminnie harsje

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:00

Ik vind het nog steeds een 6 maar dan moet het alsnog rap komen. Ik ga mee kijken en hopen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:52

Ach!! Wat zij jullie leuk samen. Ik vond haar net wel wat boos doen naar haar buik en haar staart eraf. Of is dat aardig standaard inmiddels?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 20:57

ingedebruijn schreef:
Ach!! Wat zij jullie leuk samen. Ik vond haar net wel wat boos doen naar haar buik en haar staart eraf. Of is dat aardig standaard inmiddels?

Ah dankjewel.. ze is echt mijn droom toppertje <3

Ik vond haar wel iets anders tonen voordat ik er was.. 2x poepjes vrij vlot achter elkaar en inderdaad veel naar buik kijken en soms schopje ertegen..

Uier is heel plakkerig, harsje weggepulkt.. zal zo ff foto plaatsen en uierpuntjes waren ook iets nat

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:58

Michelle_S schreef:
getver ik begin weer zooo te twijfelen.. ze laat nog geen echte witte melk zien. 't is allemaal zo anders als haar voorgaande drachten. -O- Ik word er zo moe van en maak mezelf helemaal gek.

Ff die test beter uitgezocht, de bovenste strip is voor urine, onderste voor speeksel. Oké dan.. maar wat komt dan het dichtste bij melk? :(

:(:) Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is voor je.
Maar je kunt helaas niks anders dan afwachten... Geloof dat het lokken met een wortel toch niet helemaal de oplossing is :))

Maar het is gelukkig niet de eerste keer voor Jet, ze heeft zich de keren hiervoor ook goed gered.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:00

Michelle_S schreef:
ingedebruijn schreef:

Ah dankjewel.. ze is echt mijn droom toppertje <3

Ik vond haar wel iets anders tonen voordat ik er was.. 2x poepjes vrij vlot achter elkaar en inderdaad veel naar buik kijken en soms schopje ertegen..

Uier is heel plakkerig, harsje weggepulkt.. zal zo ff foto plaatsen en uierpuntjes waren ook iets nat

We hebben gisteren een mooi voorbeeld gezien dus ik ben klaar voor de tweede ronde!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 21:24

Hadden jullie die rare beweging soort pijnscheut ook gespot? rond 21:02 uur.. je kunt terugspoelen op de stream..

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:25

Michelle_S schreef:
Hadden jullie die rare beweging soort pijnscheut ook gespot? rond 21:02 uur.. je kunt terugspoelen op de stream..

Vindt haar indd anders. Heb haar naast me liggen maar ze deed beetje raar ja. En vindt haar ook wel veel naar de buik toe en met der benen en staart hoog.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:26

Potverdorie, ik zag een hoop nieuwe pagina’s sinds de laatste keer bijlezen, dus hoopte dat er nu dan een veulentje te bewonderen viel....misschien dan vannacht??

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 21:29

Freekieee schreef:
Michelle_S schreef:

Vindt haar indd anders. Heb haar naast me liggen maar ze deed beetje raar ja. En vindt haar ook wel veel naar de buik toe en met der benen en staart hoog.

Oh goed om te horen dat 't wel opvalt haha, ik denk ik maak mezelf gek ofzo hahaha :')

Pallatin schreef:
Potverdorie, ik zag een hoop nieuwe pagina’s sinds de laatste keer bijlezen, dus hoopte dat er nu dan een veulentje te bewonderen viel....misschien dan vannacht??

Haha helaas .. laten we hopen op vannacht

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:31

En kleine hoopjes mest wel al.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:34

Veel mesten ook naar mijn idee. Zie wel gelijkenissen met gisteren *\o/*

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:34

ik zie haar ook best vaak mesten.
ik ga verde niet mee kijken,val nou al in slaap. :o
maar ik wens jullie heel veel succes toe aankomende nacht en hopen op een mooi gezond veulen :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 21:37

klopt, mest iedere keer één keutel ofzo.. haha ze is nu gaan liggen, volgens haar schema wel wat te vroeg..

Slaap lekker alvast Ellepel :) Dankjewel!
Laatst bijgewerkt door Michelle_S op 13-04-20 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt