Jammer voor haar, maar we halen haar weer gelijk op na het dekken.....of iig Achak dan Nee wat zouden we moeten zonder Keet......hoef ik nooit meer alle hekken goed op slot te doen en een stap vooruit te denken Het zou wel schelen....
Ik zit nog altijd in dubio wel of niet komen. Ik moet even goed op mijn geld letten. Het inlaten slapen van Clyde en het laten begraven +verjaardag oudste hakken erin deze maand.
Mira283
Geplaatst: 01-07-17 22:18
Zet mij onder voorbehoud heb een zwangere kat rondlopen die rond die tijd moet bevallen. Kijk de beebs eral zowat uit nu (eerste nestje dus dubbel zo spannend)
En een filmpje,... Wie heeft er een waakhond nodig als je een eigen Kaylee hebt!! De onvoorwaardelijke liefde tussen ons is niet uit te leggen Zij,....Zij hoort bij mij
Ja de band met Kaylee is zo puur en gaat heel diep...
De hoefschoentjes bevallen goed, ze loopt er beter mee, ik ben er nog niet achter of haar hoeven minder zeer doen of omdat het dempt met lopen, zodat haar nek, rug minder belast wordt, het is bij haar een samenwerking. Het aantrekken was wel een ramp, maar het uitdoen nog erger, s avonds wilt ze ze namelijk niet uit Ik zit er ook aan te denken om ze voor achter aan te schaffen, ik ben goed geholpen door Dennis op bokt hier, zij is ook hoefsmid.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-17 20:49
Even een mededeling,..
De boktmeeting wordt verzet, dit mede dat ik gisteren gebeld ben door Annebe, die ook met haar man zou komen, dat ze een ongeluk hebben gehad tijdens het mennen en hun dochtertje Linge ligt stabiel maar kritiek in het ziekenhuis, ze is nog niet wakker sinds het gebeuren.