Je zou denken dat het niet lang meer duren gaat op deze manier
Nu de achterkant nog ontkurken
Muronia
Geplaatst: 15-05-17 19:22
Hoe laat is Lily geboren? Laat in de avond toch? Het gaat er denk ik om spannen of het voor 12 uur wordt, maar ik denk niet dat ze tot de ochtend kan rekken. Spannend joh!!
Kom op Flo!! Dan laat ik de foto's zien aan mijn merrie, dan kan ze zien hoe het moet.
Tinniie
Geplaatst: 15-05-17 19:47
Oooh kei spannend -en ik moet eigenlijk gaan slapen... moet mijn ouders vannacht om 3u naar de luchthaven doen- Ga toch af en toe is komen spieken denk ik
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-17 20:34
wel ze staat nog steeds hooi te bunkeren en te zwiebelen met achterbenen en staart slaan en druppen en ph is 6 en voor de rest nog niks
pretty
Geplaatst: 15-05-17 20:36
Morgen staat daar volgens mij een veulen naast hoor. En ik eet niet mijn schoen op.
Hmmm dat is ook wel echt een lekker schoentje! Nou Flo, get IT on with!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-17 20:51
twee jaar geleden heeft ze ook 36 uur gelekt maar was begonnen zaterdagmorgen met kristallen en pas tegen zondagavond lekte ze enorm. Nu is ze deze morgen begonnen met harsen en tegen de middag lekte ze en nu spuit het er ook uit dus ik weet niet wat te denken. Dat ze zich soms ongemakkelijk voelt is wel duidelijk in tegenstelling tot twee jaar geleden stond ze die zaterdag en de nacht gewoon nog te slapen. Nu lijkt het alsof ze geen tien minuten op dezelfde plaats kan blijven staan.
Oh nog niks? Ik had nu al wel een veulen verwacht...
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-17 02:44
Nu wel Merrie Uinta's Dual Flower paste wel bij haar zus Jac's Lily Flower, uitgesproken you inta en roepnaam wordt Inte. En Uinta is net als Lily (lelie) een bloem en vermits er altijd een disneynaam in verwerkt zit ook. Het Uinta's national forest heeft de hoofdrol in een oude Disneyfilm Perry van 1956 ofzo.
Kleur tja het is een donker en heeft een mooi kolletje. Het is toch ongelooflijk welke knappe merrie ik heb.
Bevalling ging gelukkig goed omdat ik erbij was, kleine was niet helemaal gedraaid dus voorpoten kwamen er eerst onderste boven uit.
Gefeliciteerd! !! Goed ook dat je erbij was om even te helpen
Tinniie
Geplaatst: 16-05-17 03:04
Oooh proficiat! Buckskin/dunskin, niet? Kei mooi!
Foss
Geplaatst: 16-05-17 03:44
Gefeliciteerd mooi veulen ben benieuwd wat voor kleur het is.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-17 03:48
Ik ook foss, ik denk buckskin, kopietje van mams en paps, kolletje en ze heeft extreem veel countershading dus kan echt niet zien of ze aalstreep heeft maar denk het niet. Net even geholpen met drinken, ik ga nog uurtje slapen en dan zal ik wat meer foto's plaatsen