Nou dan wordt t pas echt irritant . Mag er van mezelf voor volgend jaar maar 2 aanhouden, maar dat zei ik voor dit jaar ook haha. Dus ik zeg niks meer . Feit is wel dat ik niet alles aan kan houden en dat ook echttt niet de bedoeling is .
Ach voorlopig staan ze nog een aantal maanden lekker naast mams en heb je nog wel even om echt definitief te besluiten!
En je kan natuurlijk altijd nog besluiten wat te verkopen geen enkele reden om dat direct al te doen, lekker genieten!
Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb maar heb je ze eigenlijk aan huis staan? Lijkt me een super stekkie zo afgaande van de foto's en heerlijk als ze sowieso aan huis zouden staan!
Idd precies dat is ook zo, dat zien we dan wel weer toch . Kan ook niet in de toekomst kijken he, wie weet wat er nog allemaal voor interessants voor mij geboren gaat worden om aan te houden om verder mee te fokken, dus zal altijd keuzes moeten gaan maken wat betreft wat blijft en wat verkocht gaat worden vrees ik .
Nee heb je niet overheen gelezen, heeft nog nooit iemand gevraagd . Heb ze idd aan huis staan . Is idd echt een prachtig plekje .
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-17 11:58
Belle is ineens echt totaal t tegenovergestelde van hoe ze normaal is, super zenuwachtig op stal, minder rustig eten, stal afbreken als er een merrie met veulen naar buiten gaat, echt lopen drammen dat ze naar buiten wil, en als ze dan buiten staat verwacht je een explosie, maar die komt er niet, wel gaat ze dan vervolgens de hele tijd staan roepen, naar ik heb werkelijk geen idee . Normaal is ze kei relaxt in stal, ook al haal ik de andere merries weg en staat ze alleen en gaat ze als laatste naar buiten, interesseert dr echt helemaal niks, eten doet ze altijd op dr gemak, drammen doet ze ook nooit, en roepen ook niet, dus zou ze miss drachtig zijn? Hoop t .
Thanks, ben zo blij . Verwacht ik iig al een veulentje volgend jaar . Biscuit gaat 10 mei weer gescant worden op dracht en Hope 16 mei . Fierté wordt morgen geinsemineerd en Bibi zaterdag . Voor Fierté gaat t trouwens haar eerste veulen zijn en wat het ook nog eens extra leuk maakt is dat ik Fierté zelf gefokt heb .
Yltje
Geplaatst: 04-05-17 14:20
Super! Tweede poging volgend jaar haha een Brightly kopietje daarover gesproken.. Foto's?
Volgend jaar dus 5 knappe veulentjes als alles volgens plan gaat! Ben wel benieuwd naar de kleurkansen van de combi's, vind de hengst voor hope en biscuit echt heel gaaf! (hoop zo dat ik niks door de war haal )
Spannend denk? Je eigengefokte kindje voor het eerst dekken?
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-17 20:47
Hope en Biscuit hebben idd dezelfde hengst, de black frame overo, die bedoel je volgens mij idd . Is ook echt mijn droomhengst .
Ja is zeker spannend, zo super leuk! .
Foto's van Brightly komen snel .
Kleurkansen Belle x IJ Rocky Steeldust:
En als de rest ook allemaal lukt hebben hun de volgende kleurkansen: