Wordt het veulen potvolkoffie geboren in het weekend dat ik niet achter de laptop kon wegens alle drukte hier...
Wat een prachtig veulen is het toch geworden. Ben benieuwd hoe zij opgedroogd. Ik wil natuurlijk nog prachtige weide foto's zien. Laat je haar nog testen op de kleur??
Kan je eigenlijk aan zo een klein veulentje al zien hoe groot het beestje later gaat worden? Blijft het een a-tje of komt gaat ze uitgroeien tot (bijvoorbeeld) een D-pony?
Kan helaas nog niks over gezegd worden.. Miss wel met dna onderzoek oid, maar dat hoeft voor mij allemaal niet.. Ik zoe t allemaal wel.. Ze heeft iog wel stevige gewrichten, dus wie weet..
Ze zijn vandaag voor het eerst naar buiten gegaan.. Wilde onze tinker eens proberen erbij te zetten.. Hij had totaal geen interesse in het veulen.. Was veel te gelukkig met de grasjes onder zijn voeten..
Toen hij inees toch te dichtbij kwam, kreeg hij toch een pak slaag van mam!!
Gelukkig had hij er niks van en ging een meter verder vrolijk door met grazen.. Ze moet er toch aan wennen, want ze moeten samen de wei op straks..
Ja zeker goede mams.. Maar heb ook geen zin in ons ander paard in de kreukels door terrormom
silvia58
Geplaatst: 16-03-15 19:11
nine1987 schreef:
Ja zeker goede mams.. Maar heb ook geen zin in ons ander paard in de kreukels door terrormom
Kan me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten Maar wel heel fijn dat moeder en kind even lekker buiten konden Aankomende dagen schijnt het heel mooi weer te worden
xmarijn
Geplaatst: 16-03-15 19:11
Trekt wel bij denk ik
Djoopie
Geplaatst: 16-03-15 19:12
Gefeliciteerd TS ze is prachtig! Wat een gelukje!! Leuk dubbelspan wordt dat haha
nine1987
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-15 19:14
xmarijn schreef:
Trekt wel bij denk ik
Dank t ook wel.. .T is ook nog erg nieuw he
Susannah92
Geplaatst: 16-03-15 19:14
Het is een superleuk veulen, en zo dicht bij huis voor mij