Oeh, spannend!! Dit is echt het eerste paarddie ik volledig vanaf het begin heb gevolgd en dan laat ze me zo wachten.. Daar word ik verdrietig van hoor.
Stille volger hier. Wat houdt ze het spannend. Ik hoop voor jou en je merrie dat het nu snel gaat gebeuren. Het zou in ieder geval een mooi moment zijn zo midden in het weekend. Kan jij nog een beetje bijslapen morgen en van het mooie aanzicht in de wei genieten.
Ik hoop het écht dames! Ze hebben net hooi gehad en dat kijkt ze ook niet aan. Ze staat maar wat te staan. Ben in de kantine gaan zitten, wil niet hele tijd aan de stal blijven staan. Ik zou wel serieus gefrustreerd raken als dit weer vals alarm is....
En nou zo'n merrie niet meer storen voordat die pootjesblaas uit de achterkant hangt, he?! Telkens dat ph-proefje enzo, dat geeft zo'n paard alleen maar stress en eh... dan houden ze het liever op en dat kunnen ze.
Ik hoop dat je de merrie kunt zien zonder dat je bij haar stal staat. Dan gaat ze zo wel liggen.
rockey
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 06:49
Niks gisteren avond flink onrustig. Melk gutste eruit. Ze was heeeel erg aan t schuren. Heeft niet gegeten . Ben uiteindelijk toch naar huis gegaan, ben er nu weer. Gooi nieuwe brok in de bak en die kijkt ze weer niet aan...
Om gek van te worden, dacht vanacht echt dat het eindelijk kwam