Naast Cookie staat Amy. Overdag zal ik Amy wisselen voor een ander paardje. PG komt van de week wel weer terug op de cam, nu wil ik Cookie even goed in de gaten kunnen houden
iiSunshine
Geplaatst: 24-12-14 17:29
MarijeR schreef:
Naast Cookie staat Amy. Overdag zal ik Amy wisselen voor een ander paardje. PG komt van de week wel weer terug op de cam, nu wil ik Cookie even goed in de gaten kunnen houden
Zo'n cam is ook handig voor paardjes die niet drachtig zijn
Fijn dat cookie lekker thuis is voor de kerstdagen. Op naar een goed herstel voor jullie beiden. Fijne dagen
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-14 22:12
Hahaha ja Amy kan net bij het randje maar niet bij de inhoud
Ik weet niet of het voor mijn gemoedsrust beter is dat ze nu al thuis is, bij iedere beweging die lijkt op wat kramp of rollen zit ik naar het beeld te staren Af en toe heeft ze ook wel krampen nog maar het lijkt al een stuk minder dan vanmiddag toen ze net thuis was. De lange rit was eigenlijk wel wat teveel voor haar. Maar dan zie je dit en dan denk ik dat het idd wel goed is voor haar om nu al thuis te zijn:
Nog zo'n 3/3,5 week voor Isis gok ik. Zij draagt altijd heel kort en krijgt nu ook al goed uier.
Zal blij zijn als deze drukke dagen voorbij zijn, vanaf zondag ook weer het huis vol met visite tot het nieuwe jaar en dat is klus visite dus rustig aan doen wordt het ook niet