We zijn allemaal natuurlijk erg benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rivendell schreef:Volgens mij komt er geen veulen. Als ze van de zomer al uier had, heeft ze misschien verworpen of ze was schijnzwanger.
Ze was in maart gekocht? En kort daarvoor gedekt. Veearts wist het niet helemaal zeker toch?
wijkhuijs schreef:Foto update..... dr buik valt op foto minder op, maar wel te zien.
Daarnaast zie je echt dat hij gezakt is, viel me van de week op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
NoName126 schreef:Dat denk ik ook MrUlbe. Ik zou zeker nog een keer scannen als ik TS was.
Deliana1993 schreef:Just_Sannee schreef:Wéér worden er conclusies getrokken voordat TS zelf heeft kunnen reageren... Jammer is dat.
Ik wacht geduldig op TS haar reactie. Ben heel benieuwd
er wordt geen conclusie getrokken er wordt gezegd dat het alleen erg stil is

Rivendell schreef:Lijkt me sterk idd dat een vee arts er zo naast zit.
Ik denk dat ze toen in juni vergooid heeft. Banden waren slap en uier was vol. Soms gaat dat zo snel en vind je niets meer terug. Ik had een merrie die rond de tiende maand verworpen moet hebben, maar ik heb nooit iets gevonden.
wijkhuijs schreef:De rede dat ik niet zoveel foto's/filmpjes meer plaats, is omdat er geen echte veranderingen zijn.
Daarnaast bokt moe, en niet veel tijd voor de pc.
Heb 5 kids, die toen ik altijd foto's plaatste vakantie hadden maar nu weer naar school, voetbal, paardrijden, turnen enzovoort moeten. Daarnaast prive behoorlijk wat meegemaakt wat niet in de koude kleren ging zitten.