Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fotsy schreef:Super kan ze rustig genieten van haar zwangerschap en erna van beeb. Ben ook benieuwd, dat wordt zo een mooi veulen
kan echt zien dat ze geniet van de rust 
Set_Elkol schreef:Wordt een chique veulen

Coloured schreef:Ook al hars, geweldig. Fijn teken altijd. Er zit vooruitgang in.
)testebeest schreef:Spannend Ro, ben heeeeel benieuwd wat voor knaps eruit komt
EN dan kom ik graag op kraamvisite

Ymor schreef:Zo spannend! Onze merries liepen gewoon gelijk en die van mij is alweer 6 dagen oud. Hoop dat jij ook niet al te lang hoeft te wachten.
Manda schreef:hihi dat uiertje is echt nog klein, ben benieuwd hoe het eruit ziet als het ineens volledig vol loopt, je weet vast niet wat je ziet ineens![]()
Dat ze al zo duidelijk hars heeft joh! Ik heb dat bij mijne nog nooit gezien.
Op hoeveel dagen zitten we nu?
316 dagen
Lekker blijven spieken hoor!
Set_Elkol schreef:jemig het gaat zo snel ineens, over 3 dagen al veilig!
Nog 2 dagen en dan is ze veilig!
Het gaat inderdaad heel erg hard ineens! 
Fotsy schreef:Die speentjes ploffen er eens uit hoor, alleszins zit er vooruitgang in, hopelijk laat ze je niet lang wachten nog vier dagen en het kan
Ik ga zo weer even kijken bij haar, gisteren was ze toch wel redelijk onrustig. Toen ik wegging was ze weer normaal
whooooop whooop
Ze gaat het veulen nog wel even binnen houden 
hoop het! 
Fotsy schreef:oh al 7, kan vlug gaan nu, maar ze zal het nog wel een weekje binnenhouden, alhoewel met dit mooie weertje

Scooby007 schreef:Als ze zo door gaat haalt ze Mini ook nog in, die nu op dag 349 zit x.x

Set_Elkol schreef:Nice!
Ik ben zoooooo benieuwd!