Aankomende dinsdag beginnen mijn examens tot vrijdag. Dus ze moet t maar even ophouden. Alhoewel ik denk dat het nog wel even kan gaan duren aan d'r uiers te zien.
Neelm3r9
Geplaatst: 02-05-14 12:24
AmyBaltus schreef:
Aankomende dinsdag beginnen mijn examens tot vrijdag. Dus ze moet t maar even ophouden. Alhoewel ik denk dat het nog wel even kan gaan duren aan d'r uiers te zien.
Succes!
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 12:33
xxxMarleen schreef:
AmyBaltus schreef:
Succes!
Dankje!
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 12:20
Kom net bij bloem vandaan. Eerst lag ze languit in het weiland. Daarna stond ze met moeite op... staart hangt scheef, veulen hangt niet meer links of rechts. Maar hangt aan de onderkant wat aan de achterkant. D'r uier is wat meer gevuld en volgens mij hingen er harsjes aan! Dat ik die harsjes erafhaalde spoot er een klein beetje donker gelige melk uit. Ze heeft vanmorgen alleen d'r brok op gegeten & niet d'r plakkie hooi. Terwijl bloem dat eigelijk altijd wel snel opheeft.. Moet k al m'n bed klaar maken? Of valt t mee? Ik zal de foto's nu ff uploaden!
Nou, dat ik vanmiddag weer even heen ging had ze d'r eten op, harsjes weg. Maar wel meer naar d'r buik kijken. K ga vanavond wel nog even kijken maar vanacht slaap k gwn nog in m'n eige bed.
hier de foto van dr uier. hij is in een uurtje tijd dat ik even thuis was gaan eten super erg gegroeid. en hij slingerd ook niet meer alle kanten op als ze loopt maar blijft mooi strak tussen de benen zitten dr vulva stond mooi open en was beetje slijmerig en roze ze liep de heletijd maar heen en weer te lopen door het weiland en ze had niet gegeten. dr buik was wat slanker leek wel, maar dat is wat lastig te zien afentoe omdat het iedere keer er weer anders uit ziet ze was ook lekker chaggie tegen haar weide maatje en zelfs vogels waren niet meer toegestaan
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 18:57
En aangezien ze vanmiddag stond te harsen ga ik nu m'n slaapspullen maar pakken..
EsmeeSenja
Geplaatst: 03-05-14 19:07
AmyBaltus schreef:
En aangezien ze vanmiddag stond te harsen ga ik nu m'n slaapspullen maar pakken..
Is het daar niet super koud ??
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 19:11
Esmee2003 schreef:
AmyBaltus schreef:
Is het daar niet super koud ??
Valt wel mee volgens mij & k heb een hele mooie dikke trui mee haha